وحدت شرق و غرب و مزدوران آنها علیه مردم ایران در مجامع بین‌المللی شکسته شد/ جهان بدنبال تعامل با ایران در فضای پسابرجام است
وحدت شرق و غرب و مزدوران آنها علیه مردم ایران در مجامع بین‌المللی شکسته شد/ جهان بدنبال تعامل با ایران در فضای پسابرجام است

رییس‌ جمهور گفت: وحدت شرق و غرب و مزدوران آنها علیه انقلاب و ملت ایران در مجامع بین المللی شکسته شد.

به گزارش یوپنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌ جمهور کشورمان که صبح چهارشنبه (۷ مهرماه) در راستای سی و یکمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان قزوین سفر کرده است.

گزیده‌ای از سخنان رئیس جمهور به شرح ذیل است:

*صادرات، کشاورزی و بخش خدمات تا پایان سال به رشد ۵ درصدی خواهد رسید

*توفیق های دولت نتیجه حضور مردم و هدایت رهبری است

* در مجامع جهانی سخنگوی قلب مردم ایران هستیم

* گذشت زمانی که ایران را به تروریسم متهم می کردند؛ اکنون جهان بدنبال تعامل با ایران در فضای پسا برجام است

* من گزارش کار دولت نمی دهم؛ پایمردی مردم را گزارش می‌کنم

* غیر متعهدها تامین حقوق ملی ایرانیان را دفاع از حقوق کشورهای مستقل می دانند

* همانند دوران دفاع مقدس، اکنون هم راه پیروزی و تامین منافع ملی وحدت، برادری و فداکاری است

رئیس جمهور در جمع مردم این استان گفت: در سه سال گذشته هر فردی که به سازمان ملل متحد می‌رفت، آنجا شاهد وحدت غرب و شرق و مزدورانشان برای اتهام به ملت ایران بود.

وی افزود: در همه جلسات لحن آنها نصیحت به مسئولان ما بود که می‌گفتند چرا در امور داخلی دیگران دخالت می‌کنید و سلاح کشتار جمعی تولید کرده و جهان را تهدید می‌کنید، اما امسال مقامات همین کشورها در اجتماعات سراسر بین المللی و در اولین بخش سخنرانی‌هایشان به ملت ایران تبریک می‌گویند که در برابر قدرت‌های جهان و حفظ حقوق بین‌اللمی موفق شدند.

رئیس قوه مجریه تاکید کرد: مقامات این کشورها می‌گفتند پیروزی شما در مذاکرات هسته ای تنها دفاع از حقوق خودتان نبود، بلکه دفاع از حقوق جهانیان و کشورهای در حال توسعه بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران