نظام جمهوری اسلامی مصلحت اندیش است، نه شخص محور
نظام جمهوری اسلامی مصلحت اندیش است، نه شخص محور

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، توصیه های اخیر رهبر انقلاب را نشان از این دانست که ولایت فقیه با هیچ کس عقد اخوت ندارد.

phpthumbنماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، توصیه های اخیر رهبر انقلاب را نشان از این دانست که ولایت فقیه با هیچ کس عقد اخوت ندارد.

محمد حسین قربانی؛ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با یوپنا، بیانات اخیر رهبری در جلسه خارج فقه را مدبرانه، شجاعانه و ناشی از درایت ایشان دانست.
وی با تأکید بر این که مقام معظم رهبری با هیچ کس عقد اخوت نداشته و صرفاً بنا به مصلحت نظام جمهوری اسلامی دست به عمل می زنند گفت: خوشحالیم که آقای احمدی نژاد تمکین کردند، ما هرگز نمی توانیم در ظاهر خود را سرباز نظام دانسته و در عمل به آن پشت پا بزنیم.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان افزود: این تبعیت از مقام عظمای ولایت، از پرداخت هزینه سنگین برای نظام و دودستگی در جامعه جلوگیری کرده و شایعات و شائبه ها را درباره احمدی نژاد رفع کرده است.
قربانی در پایان ضمن تقدیر از دوراندیشی مقام عظمای ولایت و تأکید بر این که نظام جمهوری اسلامی مصلحت اندیش است و نه شخص محور، اذعان داشت: بیانات رهبری نبایستی مورد سوء استفاده های سیاسی احزاب و جناح های مختلف قرار گیرد، زیرا در بحث انتخابات آراء مردم حجت است و مقام معظم رهبری حامی و پشتیبان دولت منتخب می باشند.

گفت و گو: میثم خاکپور