تظاهرات مقابل سفارت عربستان سعودی (+تصاویر)
تظاهرات مقابل سفارت عربستان سعودی (+تصاویر)

ده‌ها نفر در اعتراض به جنایات‌ آل سعود در یمن، سوریه و عراق مقابل سفارت عربستان سعودی در بروکسل تظاهرات کردند. به گزارش خبرگزاری یوپنا، تعدادی از معترضان و فعالان حقوق بشری با تجمع در مقابل سفارت عربستان سعودی علیه جنایت‌های رژیم آل سعود در منطقه دست به تظاهرات زدند. به نوشته خبرگزاری «یونیوز»، شرکت‌‌کنندگان در […]

ده‌ها نفر در اعتراض به جنایات‌ آل سعود در یمن، سوریه و عراق مقابل سفارت عربستان سعودی در بروکسل تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، تعدادی از معترضان و فعالان حقوق بشری با تجمع در مقابل سفارت عربستان سعودی علیه جنایت‌های رژیم آل سعود در منطقه دست به تظاهرات زدند.

به نوشته خبرگزاری «یونیوز»، شرکت‌‌کنندگان در این تظاهرات، با در دست داشتن پلاکاردهایی در محکومیت این جنایت‌ها و تصاویری از کشتارهای عربستان، اعتراض خود نسبت به سیاست‌های این کشور را اعلام کردند.

13950808001425_photol

13950808001428_photol

13950808001427_photol

افراد شرکت کننده از سران عربستان سعودی خواستند دست از جنایت‌های خود در کشورهای عراق، سوریه، یمن، بحرین و لبنان بردارند.

عربستان سعودی بیش از یک سال است که شدیدترین حملات را به شهرها و روستاهای یمن انجام می‌دهد که در آخرین این حملات، بیش از ۷۰۰ غیر نظامی یمن کشته و زخمی شدند.

این کشور به دلیل غلبه تفکر وهابی و سلفی در بین شهروندان و مقامات خود از گروه‌های تروریستی و افراطی در عراق و سوریه و افغانستان حمایت می‌کند.

«عبدالله المحیسنی» مبلغ عربستان و سرکرده شرعی ائتلاف تروریست‌های جیش الفتح دیروز با اعتراف به دریافت کمک‌های مالی از برخی تجار عربستانی و خلیجی، اعلام کرد که تروریست‌های تحت ائتلاف وی بیش از ۱۰۰ موشک «فیل» دریافت کرده‌اند.