جای خالی محصولات دیجیتال حاوی پیام انقلاب در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال
جای خالی محصولات دیجیتال حاوی پیام انقلاب در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت فضای مجازی و لزوم توجه به آن، دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال اطلاع رسانی ضعیفی در جهت جلب مشارکت مردم داشته است.

img_0916رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت فضای مجازی و لزوم توجه به آن، دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال اطلاع رسانی ضعیفی در جهت جلب مشارکت مردم داشته است.
مینو اصلانی در گفت و گوی اختصاصی با یوپنا، دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال را دارای سطح کیفی بالایی دانست و این موضوع را نشانگر آن دانست که نخبگان جوان ما در عرصه فناوری اطلاعات خوش می در خشند.
وی در ادامه ضمن اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت و لزوم توجه به فضای مجازی، ایجاد احساس نیاز در جامعه و اطلاع رسانی برای حضور مردم در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال را ضعیف ارزیابی کرد.
در این نمایشگاه جای محصولاتی که حاوی پیام انقلاب اسلامی باشد بسیار خالی بود
رئیس بسیج جامعه زنان کشور در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در زمینه تولید نرم افزار در حوزه های آموزشی، خانواده، و کودک در این دوره نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه جای محصولاتی که حاوی پیام انقلاب اسلامی باشد بسیار خالی بود و امید است در دوره های بعدی شاهد توجه بیشتر به تولیدات گفتمانی در فضای مجازی باشیم.
دسترسی به اینترنت پاک مطالبه جامعه است
اصلانی همچنین در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص تأثیرات منفی اینترنت در زندگی خانوادگی و تدابیر لازم که می بایست در این خصوص اتخاذ شود نیز گفت: در همه جای دنیا به همه افراد اجازه داده نمی شود که به همه نوع اطلاعات در فضای مجازی دسترسی داشته باشند و این محتواها را برای کاربران کم سن و سال سطح بندی می کنند.
وی از تلاش غرب برای دستیابی به اینترنت پاک سخن به میان آورد و لزوم توجه جمهوری اسلامی ایران به این مسأله را و اهمیت عنوان و آن را مطالبه جامعه دانست.
رئیس بسیج جامعه زنان کشور در پایان یکی از وظایف خبرگزاری ها از جمله یوپنا را آگاه کردن رئیسین برای جلوگیری از آسیب های فضای مجازی عنوان کرد.
گفت و گو: میثم خاکپور