این زن سلاح مخفی ترامپ بود + تصاویر
این زن سلاح مخفی ترامپ بود + تصاویر

تصمیم مهم برای جهش کمپین ترامپ در ماه اوت اتخاذ شد. اولین مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ «کوری لواندوفسکی» بود که کنار گذاشته شد و جایش را به «پاول مانافورت» دارد. مانافورت به خاطر روابطش با اوکراین تحت بازجویی بود و ترامپ نیز در آن دوران کمک چندانی به کمپینش نمی‌کرد: دونالد مرتب به والدین همایون […]

تصمیم مهم برای جهش کمپین ترامپ در ماه اوت اتخاذ شد. اولین مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ «کوری لواندوفسکی» بود که کنار گذاشته شد و جایش را به «پاول مانافورت» دارد. مانافورت به خاطر روابطش با اوکراین تحت بازجویی بود و ترامپ نیز در آن دوران کمک چندانی به کمپینش نمی‌کرد: دونالد مرتب به والدین همایون خان، سرباز کشته شده در عراق، توهین می‌کرد. همه عوامل دست به دست هم داده بودند تا او ۱۰ درصد در نظرسنجی‌ها عقب بیفتد. در این بین، یک چیزی باید تغییر می‌کرد.

به گزارش یوپنا، کلیان کانوی (Kellyanne Conway) وارد صحنه شد. کانوی ۴۹ ساله، استراتژیست سیاسی و نظرسنج به عنوان سومین مدیر ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ منصوب شد تا اولین زنی باشد که در مدیر کمپین جمهوری‌خواهان باشد.

تصاویر/

پس از پیروزی ترامپ همه نگاه‌ها به سمت خانم کانوی منعطف شد. دونالد از او به عنوان “سلاح مخفی” خود یاد می‌کند. او با انگشت اشاره به خانم کانوی اشاره می‌کند و می‌گوید: «همه چیز به خاطر او بود.» حتی شنیده شده که احتمالا وی به عنوان مشاور مطبوعاتی ترامپ در کاخ سفید منصوب شود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر بر روی آن‌ها کلیک کنید

 

فرادید