جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان با حضور رییس جمهور برگزار شد
جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان با حضور رییس جمهور برگزار شد

جلسه هماهنگی سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان کرمان امروز شنبه، ۱۸ اردیبهشت سال جاری، به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و با تاکید بر اجرا و پیشبرد سریع طرح های مرتبط با سیاست های اقتصاد مقاومتی در این استان، تشکیل شد. به گزارش خبرگزاری یوپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست […]

جلسه هماهنگی سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان کرمان امروز شنبه، ۱۸ اردیبهشت سال جاری، به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و با تاکید بر اجرا و پیشبرد سریع طرح های مرتبط با سیاست های اقتصاد مقاومتی در این استان، تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این نشست، عمده طرح های مرتبط با پیشبرد سریع سیاست های اقتصاد مقاومتی و تقویت بخش  اقتصاد غیردولتی که اجرای آن ها گام ارزنده ای در راستای تحقق توسعه پایدار و متوازن استان کرمان است، بررسی و تصویب شد.

این طرح ها عمدتا در حوزه های معدن، راه، کشاورزی، آب، بهداشت و درمان، فرهنگی و گردشگری اجرا می شوند.

جزئیات این طرح ها که می تواند تحولی در روند توسعه پایدار استان کرمان ایجاد کند، توسط رییس جمهوری و در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به این استان اعلام می شود.

محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهوری، محمد باقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رییس جمهوری، وزیران و اعضای کابینه، استاندار و مقام های ارشد استان کرمان، از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.

رییس جمهوری قرار است در ادامه سفرهای استانی خود، بیست و یکم اردیبهشت سال جاری به استان کرمان سفر کند.

انتهای پیام