رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر طی عملیات مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و کشف محموله ۲۱ کیلو و ۵۰۰ گرمی حشیش خبر داد. به گزارش یوپنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سعید بالش‌زر در تشریح این خبر اظهار داشت: […]

خبرگزاری فارس: کشف بیش از 21 کیلوگرم حشیش در محور یاسوج-اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر طی عملیات مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و کشف محموله ۲۱ کیلو و ۵۰۰ گرمی حشیش خبر داد.

به گزارش یوپنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سعید بالش‌زر در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و رصد شبانه‌روزی، ماموران دریافتند که خودروی وانت‌بار قصد دارد محموله مواد مخدر را از محور‌های مواصلاتی استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و فارس جابه‌جا کند.

این مسؤول بیان داشت: دو تیم از ماموران مجرب مواد مخدر استان و با همکاری ماموران پلیس استان بوشهر به محورهای مواصلاتی یاسوج-اصفهان اعزام و طی اقدامات اطلاعاتی سوژه مورد نظر شناسایی شد.

بالش‌زر در ادامه افزود: ماموران با تعقیب نامحسوس خودروی وانت‌بار را متوقف کرده و در بازرسی از آن مقدار ۲۱ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر حشیش کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: در این رابطه خودروی مورد نظر توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان تاکید کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی نیروی انتظامی دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران پلیس تداوم پیدا کند.