تجلیل از خانواده ۲۵ شهید مدافع حرم دانشگاه پیام نور در دهه فجر
تجلیل از خانواده ۲۵ شهید مدافع حرم دانشگاه پیام نور در دهه فجر

رئیس دانشگاه پیام نور با تأکید بر لزوم حفظ آرمانهای شهدای انقلاب ، ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: شهدای گرانقدر در حفظ کیان و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشی بی بدیل داشته اند و وظیفه ما تداوم آرمانهای شهدا و دستیابی به اهداف متعالی مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

img_0396رئیس دانشگاه پیام نور با تأکید بر لزوم حفظ آرمانهای شهدای انقلاب ،۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: شهدای گرانقدر در حفظ کیان و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشی بی بدیل داشته اند و وظیفه ما تداوم آرمانهای شهدا و دستیابی به اهداف متعالی مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

به گزارش یوپنا، علی اصغر رستمی ابوسعیدی سفر راهیان نور را یکی از مهم ترین برنامه های دانشگاه ها عنوان کرد و گفت در این دانشگاه با هدف تبیین و نهادینه سازی آرمان های مقدس شهدا و شناخت بیشتر دانشجویان با جایگاه و شأن مقام شهید و شهدای گرانقدر کشور، هر سال سفرهای راهیان نور را برگزار می شود و سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به این سفر بزرگ معنوی اختصاص داده شد.
وی با عنوان این که دانشگاه پیام نور با ۴ هزار عضو هیأت علمی و ۷۰۰ هزار دانشجو تاکنون خدمات ارزنده ای به کشور ارائه کرده است، گفت: این دانشگاه در راستای ارتقای فرهنگی دانشجویان و حفظ ارزش های معنوی و اسلامی اهتمام می ورزد.
رستمی ابوسعیدی تصریح کرد: سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و دانشگاه پیام نور مرکز کرج هم اکنون میزبان شهدای گمنام هستند و در دهه مبارک فجر، مراسم تجلیل از خانواده های ۲۵ شهید مدافع حرم در دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.
گفتنی است، جلسه قرارگاه ملی راهیان نور با حضور اعضای راهیان نور دانشگاه ها، با هدف هماهنگی و برنامه ریزی درخصوص سفرهای راهیان نور اسفند ۹۵، به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار شد.