مخالفان برجام، نقاط مثبت و موفقیت های آن را نیز درنظربگیرند
مخالفان برجام، نقاط مثبت و موفقیت های آن را نیز درنظربگیرند

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: مخالفان برجام، نقاط مثبت و موفقیت های آن را نیز درنظربگیرند. دکتر عبدالرسول قرائتی که درجمع روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در شیراز سخن می گفت، اظهارداشت: چرا موفقیت های دولت یازدهم دیده نمی شود. رشد اقتصادی ۴/۷ درصدی کار بزرگی است. مثبت شدن تراز اقتصادی […]

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: مخالفان برجام، نقاط مثبت و موفقیت های آن را نیز درنظربگیرند.
دکتر عبدالرسول قرائتی که درجمع روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در شیراز سخن می گفت، اظهارداشت: چرا موفقیت های دولت یازدهم دیده نمی شود. رشد اقتصادی ۴/۷ درصدی کار بزرگی است. مثبت شدن تراز اقتصادی کشور بعد از ۶۰ سال وافزایش صادرات نسبت به واردات کار کوچکی نیست.
وی افزود: برخی فقط به دنبال مانع تراشی برسر راه فعالیت های دولت هستند. بهتر است به جای ایجاد اختلاف و تفرفه افکنی ، به نقاط مشترک هم توجه کنیم که با این کار وحدت واقعی شکل می گیرد.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس اضافه کرد: نبایدهفته وحدت درحد شعار باشد. نگذاریم اختلافات موجب ایجاد شکاف و دودستگی درجامعه شود.
دکتر قرائتی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از موفقیت های پژوهشی و آموزشی دانشگاه پیام نور فارس نیز اشاره کرد و در این خصوص اظهارداشت: خوشبختانه فعالیت پژوهشی در دانشگاه پیام نور رشد بسیار خوبی داشته است به نحوی که در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور که در روزهای اخیر در تهران برگزار شده است، بعد از اساتید مستقر در سازمان مرکزی دانشگاه در تهران ، بیشترین رتبه های برتر در حوزه محققان برتر،تالیف،کتاب،اختراعات و… متعلق به استان فارس بوده است.
وی همچنین خواستار آسیب شناسی در حوزه فعالیت های فرهنگی شد و افزود: در زمینه فعالیت های فرهنگی باید آسیب شناسی شده و پس از اجرای برنامه ها، ارزیابی لازم صورت گیرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین از روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور و تمامی کارکنان این دانشگاه، درخصوص تلاشهای صورت گرفته جهت جذب و پذیرش دانشجویان در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری تقدیر کرد وخاطرنشان ساخت: از نظر کمی پس از استان تهران، بیشترین آمار جذب وپذیرش دانشجو در استان فارس صورت گرفته است. واز نظر نسبی استان فارس مقام اول را داشته است.