میلان ۱(۵) – یوونتوس ۱(۴)/ روسونری قهرمان سوپرجام ایتالیا شد
میلان ۱(۵) – یوونتوس ۱(۴)/ روسونری قهرمان سوپرجام ایتالیا شد

تیم میلان با شکست یوونتوس در ضربات پنالتی قهرمان سوپرجام ایتالیا شد. ،

به گزارش یوپنا،دیدار سوپرجام ایتالیا امشب بین تیم های یوونتوس و میلان و در شهر دوحه قطر برگزار شد که در پایان تیم میلان موفق شد در ضربات پنالتی حریف را شکست دهد و فاتح سوپرجام ایتالیا شود.

این دیدار که در ورزشگاه جاسم بن احمد شهر دوحه برگزار شد در طول ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید و میلان در ضربات پنالتی موفق شد پنج بر چهار حریف را شکست دهد .

در دقیقه ۱۸ یووه یک بر صفر پیش افتاد.کرنر ارسالی پیانیچ در دقیقه هفدهم با ضربه سر زیبای کیه لینی حساب کار را برای یوونتوس ۱-۰ کرد.

در سی و هشتمین دقیقه از بازی گل تساوی به ثمر رسید.با ارسال زیبای سوسو از سمت راست، بوناونتورا با ضربه ای سر دروازه بوفون را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه این مسابقه گلی نداشت تا کار به وقتهای اضافه کشیده شود.در وقتهای اضافه نیز تلاش دو تیم گلی نداشت و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

مارکیزیو اولین پنالتی را برای یوونتوس تبدیل به گل کرد. لاپادولا اولین پنالتی میلان را زد که بوفون آن را مهار کرد. (یوونتوس ۲-۱ میلان)

ضربه پنالتی دوم یوونتوس را مانژوکیچ به تیر افقی دروازه زد. بوناونتورا ضربه دوم پنالتی میلان را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. (یوونتوس ۲-۲ میلان)

هیگواین پشت ضربه پنالتی سوم یوونتوس قرار گرفت و آن را وارد دروازه دوناروما کرد. کوتسکا هم ضربه پنالتی سوم میلان را به گل تبدیل کرد. (یوونتوس ۳-۳ میلان)

ضربه پنالتی چهارم یوونتوس را سامی خدیرا برخلاف جهت حرکت دوناروما وارد دروازه میلان کرد. سوسو ضربه اش را به مرکز دروازه زد تا حساب کار باز هم به تساوی کشیده شود. (یوونتوس ۴-۴ میلان)

دوناروما ضربه پنالتی دیبالا را مهار کرد و میلانی ها پنالتی آخر خود را توسط پاسالیچ به گل تبدیل کردند و فاتح سوپرکاپ ایتالیا شدند.

میلان 1(5) - یوونتوس 1(4)/ روسونری قهرمان سوپرجام ایتالیا شد