۲۶ دختر و پسر دانشجو در وضعیت پوشش نامناسب در میهمانی شبانه آبادان دستگیر شدند. به گزارش ایرنا از فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان، ساعت ۲۴ پنجشنبه دوم دیماه ماموران پلیس شهرستان در جریان برگزاری میهمانی شبانه در منطقه بریم آبادان قرار گرفتند. بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس امنیت و اطلاعات شهر آبادان برای بررسی […]

۲۶ دختر و پسر دانشجو در وضعیت پوشش نامناسب در میهمانی شبانه آبادان دستگیر شدند.
به گزارش ایرنا از فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان، ساعت ۲۴ پنجشنبه دوم دیماه ماموران پلیس شهرستان در جریان برگزاری میهمانی شبانه در منطقه بریم آبادان قرار گرفتند.
بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس امنیت و اطلاعات شهر آبادان برای بررسی ماجرا در صحنه حاضر شدند و پس از هماهنگی با قاضی کشیک عملیات دستگیری آغاز شد.
دختر و پسرهای جوان که سرگرم پایکوبی در میهمانی شبانه بودند به دلیل مصرف مشروبات الکلی متوجه حضور ماموران در مجلس شادمانی نشدند تا اینکه دستبند پلیس روی دستان میهمانان زده شد.
در این مراسم ۲۶ دختر و پسر که بیشتر آنها دانشجو بودند و پوشش نامناسب داشتند دستگیر شده و در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
در ادامه قاضی پرونده دستور احضار خانواده های دختر و پسر جوان را به دادگاه صادر کرد و مشخص شد که بیشتر دختر و پسرها از شهرهای اطراف به آبادان آمده اند.
بنا به این گزارش، قاضی پرونده پس از اخذ تعهد از خانواده های دختر و پسرها دستور آزادی آنها را اعلام کرد.
ساعت ۱۰ شامگاه شنبه ۲۰ آذرماه سال جاری نیز ۵۴ دختر و پسر در یک میهمانی شبانه در منطقه فاز ۲ امیرآباد آبادان دستگیر شدند.