تقدیر ریاست دانشگاه پیام نور از نابغه کاتای ایران (+عکس)
تقدیر ریاست دانشگاه پیام نور از نابغه کاتای ایران (+عکس)

گروه ورزشی – رئیس دانشگاه پیام نور کشور با اهدا لوح تقدیری از افتخار آفرینی و تعصب مهسا افسانه به دانشگاه پیام نور تقدیر کرد. به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، در این مراسم که با حضور اعضا هیات رئیسه دانشگاه صورت گرفت، دکتر رستمی ابوسعیدی خطاب به افسانه ابراز داشت: پیام نور خانه شماست و به […]

گروه ورزشی – رئیس دانشگاه پیام نور کشور با اهدا لوح تقدیری از افتخار آفرینی و تعصب مهسا افسانه به دانشگاه پیام نور تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، در این مراسم که با حضور اعضا هیات رئیسه دانشگاه صورت گرفت، دکتر رستمی ابوسعیدی خطاب به افسانه ابراز داشت: پیام نور خانه شماست و به زودی زمینه ادامه تحصیل شما در مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور فراهم خواهد آمد.

photo_2016-12-24_09-55-25

وی تاکید کرد: از دکتر نصیرزاده می خواهم که به طور جدی پیگری رفع مشکلات ادمه تحصیل جنابعالی باشند و به بنده گزارش دهد.

افسانه نیز در این دیدار در ادامه خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه با توجه به کسب مدال جهانی و آسیایی که کسب کردم و امکان ادامه تحصیل برای بنده در هر دانشگاهی از کشور فراهم است ولی بسیار علاقه مند به ماندن جهت ادامه تحصیل در دانشگاه  پیام نور هستم .

لازم به ذکر است؛ مهسا افسانه دانش آموخته رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب می باشد که فصل قبل با قرارداد میلیونی تیم دانشگاه آزاد اسلامی را در سوپر لیگ کاراته بانوان همراهی و موفق به کسب مقام قهرمانی شده بود ولی امسال بخاطر علاقه خود به دانشگاه پیام نور به عضویت تیم کاراته دانشگاه پیام نور درآمد که این اقدام ایشان ازسوی مسولین دانشگاه پیام نور مورد تقدیر واقع گردید.

گفتنی است؛ وی چندی پیش نیز مهمان خبرگزاری «یوپنا» بود که متن کامل مصاحبه وی را می توانید اینجا بخوانید (کلیک کنید)