ضرورت ارائه مستمر آموزش‌های همگانی با فعالیت استودیو هلال
ضرورت ارائه مستمر آموزش‌های همگانی با فعالیت استودیو هلال

رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر ضرورت حفظ ارتباط این جمعیت با مردم، اظهار کرد: استودیو هلال می‌تواند واسطه موثری برای انعکاس فعالیت‌ها و دیده شدن جمعیت هلال‌احمر در میان مردم و در درون جامعه باشد.

stodio-951004-2رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر ضرورت حفظ ارتباط این جمعیت با مردم، اظهار کرد: استودیو هلال می‌تواند واسطه موثری برای انعکاس فعالیت‌ها و دیده شدن جمعیت هلال‌احمر در میان مردم و در درون جامعه باشد.
به گزارش یوپنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر سید امیرمحسن ضیائی در مراسم افتتاح «استودیو هلال» جمعیت هلال‌احمر، اظهار امیدواری کرد: افتتاح استودیو هلال بتواند منشاء خدمات بسیار خوبی برای نمایش فعالیت‌های بشردوستانه هلال‌احمر در جامعه باشد.
وی با اشاره به اینکه هلال‌‌احمر، جمعیتی بسیار بزرگ بوده و حضوری بسیار پررنگ در جامعه دارد، عنوان کرد: با توجه به اینکه جمعیت هلال‌احمر ماموریت‌های مهم و حرفه‌ای و تخصصی مهمی را در کشور بر عهده دارد، لذا حفظ ارتباط آن با مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است و هر اندازه این نهاد به مردم نزدیکتر باشد، خدمات بهتری را ارائه خواهد داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ضرورت فعالیت استودیو هلال، عنوان کرد: از این طریق مردم هرچه بیشتر در جریان فعالیت‌هایی که برای آنها انجام می‌شود و بیشتر آنها از سوی خود مردم انجام می‌شود، قرار گرفته و امیدواریم همین امر توسعه فعالیت‌های هلال‌احمر را برای دستیابی به جامعه‌ای ایمن و تاب‌آور را به دنبال داشته باشد.
وی با بیان اینکه هلال‌احمر نیاز داشت تا به صورت حرفه‌ای راه‌اندازی استودیو هلال را دنبال کند، گفت: سابق بر این برنامه استودیو هلال به صورت پراکنده تهیه و پخش می‌شد، اما نیاز بود این مهم با اتکا به نیروهای روزآمد و حرفه‌ای و البته با تکیه بر توان تخصصی داخلی به صورت دائمی پیگیری و اجرا شود و لذا این استودیو در درون جمعیت راه‌اندازی شد.
دکتر ضیائی افزود: جهت‌گیری جمعیت هلال‌احمر به این سمت است تا بتواند فعالیت‌های خود را از درون ساماندهی کرده و انجام دهد و این مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارد و از آنجا که جلوگیری از اسراف و تاکید بر صرفه‌جویی شعار اساسی هلال‌احمر است، راه‌اندازی استودیو هلال با تکیه بر نیروهای متخصص داخلی، نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از فعالیت‌های هلال‌احمرآموزش همگانی و نیروهای تخصصی جمعیت است، اظهار کرد: بر این اساس ظرفیت‌های جدید ایجاد شده در هلال‌احمر برای توسعه آموزش همگانی در جامعه نیاز داشت تا بستری برای ارائه مستمر اموزش‌های همگانی ایجاد شود که در این زمینه استودیو هلال نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.