معاون اداری و مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در هشتمین همایش ملی ریاضی و کاربرد آن در سایر علوم
معاون اداری و مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در هشتمین همایش ملی ریاضی و کاربرد آن در سایر علوم

پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد مهرماه به بهره برداری می رسد معاون اداری،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در هشتمین همایش ملی ریاضی و کاربرد آن در سایر علوم گفت :ریاضی هنر و مادر علوم و ریاضیدان هنرمندی زحمت کش است. دکتر فیصل حسنی در هشتمین همایش ملی ریاضی و کاربرد آن در سایر […]

پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد مهرماه به بهره برداری می رسد

معاون اداری،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در هشتمین همایش ملی ریاضی و کاربرد آن در سایر علوم گفت :ریاضی هنر و مادر علوم و ریاضیدان هنرمندی زحمت کش است.
دکتر فیصل حسنی در هشتمین همایش ملی ریاضی و کاربرد آن در سایر علوم که در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: نباید به ریاضی به عنوان یک رشته معمولی نگاه کرد بلکه به علم ریاضی به عنوان یک هنر باید نگاه کرد و باید سرمایه گزاری خاصی در رشته ریاضی محض صورت گیرد. 
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور اعتبارات خوبی برای تولید محتوا و تولید کتاب های الکترونیکی در نظرگرفته است،خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور در سال ۹۴ در ۲۰۰ رشته کارشناسی ارشد در کنکور سراسری دانشجوی الکترونیکی جذب می کند. 
وی افزود:در سال ۹۵ نسبت به رشد عمرانی استان لرستان اعتبار خوبی اختصاص می دهیم و در نظر داریم با تامین اعتبارهای لازم پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد را برای آغاز سال تحصیلی در مهر ماه به بهره برداری برسانیم. 
وی اضافه کرد:با توجه به اینکه رسالت دانشگاه پیام نور آموزش و توجه به مناطق محروم است برگزاری چنین همایش هایی باعث می شود دانشجویان با اعضای هیات علمی آشنا شوند و استعدادها در مناطق مختلف بهتر شناخته شود.
معاون اداری،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد:دانشگاه پیام نور در رشته ریاضی در سطح کشور دارای ۲۰۰ عضو هیات علمی است که باید در جهت ارتقای کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه اهتمام ورزیم.
معاون اداری و مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در جمع روسای مراکز/واحد ها و مدیران دانشگاه پیام نور لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه سیاست دانشگاه پیام نور تفویض امور استانهاست لذا میزان توانمندی دانشگاه پیام نور در استانها، ملاک تفویض این اختیارات خواهد بود.