ارزیابی مثبت نمایندگان از برگزاری مراسم روز دانشجو/ تابوی سختگیری دانشگاه ها از بین رفته است
ارزیابی مثبت نمایندگان از برگزاری مراسم روز دانشجو/ تابوی سختگیری دانشگاه ها از بین رفته است

امسال با وجود افزایش کمی سخنرانی ها و برگزاری کلیه مراسم های مجوز دار روز دانشجو در کشور، حرف و حدیث هایی نسبت به لغو سلیقه ای برخی سخنرانی ها و اعلام ضعف عملکرد وزارت علوم در این خصوص از گوشه و کنار به گوش می رسد. این موضوع ما را بر آن داشت تا این موضوع را از نگاه برخی از نمایندگان خانه ملت جویا شویم.

گروه دانشگاه امسال با وجود افزایش کمی سخنرانی ها و برگزاری کلیه مراسم های مجوز دار روز دانشجو در کشور، حرف و حدیث هایی نسبت به لغو سلیقه ای برخی سخنرانی ها و موضع گیری های منفی درباره عملکرد وزارت علوم مطرح شد.

در همین خصوص خبرنگار خبرگزاری «یوپنا» نظر تعدادی از نمایندگان را جویا شد که آنها معتقد بودند وزارت علوم در برگزاری مراسم روز دانشجو عملکرد موفقی داشته است.

در ادامه گفتگوی خبرنگار خبرگزاری «یوپنا» با تعدادی از نمایندگان مجلس آمده است:

201607106712867586_orig
بیرانوندی: مراسم روز دانشجو در فضای خوب و باز صورت گرفت

محمد بیرانوندی؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برگزاری مراسم روز دانشجو در کشور امسال در فضای خوب و باز صورت گرفته است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلیه درخواست های مطرح شده در کشور، متناسب با ظرفیت ها مورد قبول واقع شده، که این بیانگر یکی از عملکردهای خوب وزارت علوم در سال جاری می باشد.
201606103299693126_orig

آقاپور علیشاهی: تابوی سختگیری دانشگاه ها از بین رفته است

معصومه آقاپور علیشاهی؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عملکرد وزارت علوم در روز دانشجو را در مجموع خوب ارزیابی کرد و افزود: موضوعی که باید به آن توجه ویژه داشت این است که ما در خصوص برخی مسائل به جای نگاه منصفانه، نباید نقاط منفی را برجسته کنیم.

نماینده مردم شبستر در ادامه گفت: بهتر است با مثبت نگری نسبت به موضوعات، مسئولان را در جهت عملکرد هرچه بهتر نسبت به حل مسائل کشور دلگرم کنیم.

وی در پایان ضمن اشاره به بحث گفت و گو های دانشجویی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است تابوی سختگیری دانشگاه ها نسبت به گفت و گوهای باز دانشجویی از بین رفته و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.
201607101124357853_orig

وحدتی: دعملکرد وزارت علوم در روز دانشجو متوسط رو به بالا بوده است

محمد وحدتی هلان؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص عملکرد وزارت علوم در برگزاری روز دانشجو را متوسط رو به بالا ارزیابی کرد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اهمیت تکریم این قشر فرهیخته گفت: تلاش بیش از پیش در راستای برگزاری هر چه بهتر روز دانشجو می تواند آنها را نسبت به آینده امیدوارتر کرده و باعث مشارکت اجتماعی آنها در جامعه شود.