دومین نشست اقتصاد مقاومتی با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه پیام نور برگزار شد
دومین نشست اقتصاد مقاومتی با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه پیام نور برگزار شد

گروه فرهنگی – دومین نشست علمی و هم اندیشی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.

گروه فرهنگی – دومین نشست علمی و هم اندیشی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  برگزار شد.

_mg_0199

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «یوپنا»، عصر امروز دومین نشست علمی و هم اندیشی اقتصاد مقاومتی با سخنرانی حجت الاسلام دکتر مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و با حضور دکتر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور، دکتر اکبری قائم مقام رئیس دانشگاه، حجت الاسلام دکتر جمشیدی راد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و بصورت وئدیو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم طی سخنانی به جنبه های مختلف اقتصاد مقاومتی پرداخت و دکتر رستمی ابوسعیدی نیز به اقدامات دانشگاه پیام نور در راستای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

بررسی و تبیین راهکارهای علمی اقتصاد مقاومتی بر اساس آموزه های دینی، بررسی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در دانشگاهها، بررسی نقش دانشگاه و اقتصاد دانش بنیان در عملی شدن اقتصاد مقاومتی، بررسی موانع و مشکلات تحقق اقتصاد مقاومتی بر اساس اقدام و عمل از مهمترین محورهای این نشست بود.

در پایان این برنامه اساتید دانشگاه پیام نور و جمعی از روسای مراکز استان ها به ارئه نظرات خود پیرامون اقتصاد مقاومتی پرداختند و جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر مصباحی مقدم برگزار شد.