دانشگاه تهران در میان ۵۰۰ مؤسسه سبز جهان
دانشگاه تهران در میان ۵۰۰ مؤسسه سبز جهان

دانشگاه تهران، در فهرست ۵۰۰ مؤسسه برتر جهان در نظام رتبه‌بندی «گرین‌متریک» قرار گرفت. به گزارش یوپنا، براساس تازه‌ترین گزارش دانشگاه اندونزی برای سال ۲۰۱۶، دانشگاه تهران جایگاه ۴۳۱ جهانی را در نظام رتبه‌بندی «گرین متریک» به دست آورد. هدف این نظام رتبه‌بندی، ارایه چشم‌اندازی جامع از وضعیت و سیاست‌های کنونی محیط زیست و توسعۀ […]

دانشگاه تهراندانشگاه تهران، در فهرست ۵۰۰ مؤسسه برتر جهان در نظام رتبه‌بندی «گرین‌متریک» قرار گرفت.

به گزارش یوپنا، براساس تازه‌ترین گزارش دانشگاه اندونزی برای سال ۲۰۱۶، دانشگاه تهران جایگاه ۴۳۱ جهانی را در نظام رتبه‌بندی «گرین متریک» به دست آورد.

هدف این نظام رتبه‌بندی، ارایه چشم‌اندازی جامع از وضعیت و سیاست‌های کنونی محیط زیست و توسعۀ پایدار در مؤسسه‌های کشورهای گوناگون، برای جلب توجه مدیران و سیاستگذاران در محیط‌های دانشگاهی به مسایل زیست‌محیطی و مصرف انرژی است.

این نظام از شش شاخص کلیدی ” محیط زیست و زیرساخت”، “انرژی و تغییرات اقلیمی”، “مدیریت پسماند”، “آب”، “حمل و نقل”، و “آموزش” برای رتبه‌بندی مؤسسه‌ها استفاده می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، سالانه بیش از ۱۰۰۰۰ مؤسسه توسط این نظام رتبه‌بندی ارزیابی می‌شوند که فهرست ۵۰۰ مؤسسه برتر بر روی وب منتشر می‌شود./ایسنا