۲۰۰ میلیارد تومان هزینه تکمیل طرح‌های دانشگاه پیام نور
۲۰۰ میلیارد تومان هزینه تکمیل طرح‌های دانشگاه پیام نور

سخنگوی دانشگاه پیام نور عنوان کرد: ۱۰۰ طرح نیمه‌تمام این دانشگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش یوپنا محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور  با اشاره به هزینه طرح های در دست افتتاح در دهه مبارک فجر اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در سراسر کشور شعبه دارد لذا از سالیان قبل طرح های نیمه تمام زیادی در قسمت های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی دارد که با تدبیر ریاست این دانشگاه تصمیم گرفته شد که طرح های نیمه تمام این دانشگاه هر چه سریع تر افتتاح و به بهره‌برداری برسد.
وی بیان کرد: در هفته دولت در سال گذشته تعداد ۵۷ طرح نیمه تمام به بهره برداری رسید که در همین سال در دهه فجر ۶۷ طرح دیگر افتتاح شد و در اختیار دانشجویان در سراسر کشور قرار گرفت.
صدر یادآور شد: طبق پیش بینی های صورت گرفته قرار است در دهه فجر امسال تعداد ۱۰۰ طرح نیمه تمام به بهر برداری کامل برسد و فضای آموزشی و فرهنگی و همچنین ورزشی ویژه دانشجویان افزایش یابد.
وی تصریح کرد: هزینه تکمیل طرح های نیمه تمام این دانشگاه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است که با افتتاح آن‌ها، فضای آموزشی و فرهنگی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.