مساجد و نمازخانه های دانشگاه باید در شان استاد و دانشجو باشد/ اقدامات چشمگیر دانشگاه پیام نور در عرصه فرهنگی
مساجد و نمازخانه های دانشگاه باید در شان استاد و دانشجو باشد/ اقدامات چشمگیر دانشگاه پیام نور در عرصه فرهنگی

رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه تعامل سازنده دانشگاه با مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی های مقام معظم رهبری منجر به اقدامات چشمگیری در عرصه های فرهنگی و مذهبی شده است، گفت: دانشگاه پیام نور به یمن این همکاری توانسته ضمن کسب افتخارات بسیارارزشمند، امکان حضور پررنگ اساتید و دانشجویان را در عرصه های فرهنگی […]

رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه تعامل سازنده دانشگاه با مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی های مقام معظم رهبری منجر به اقدامات چشمگیری در عرصه های فرهنگی و مذهبی شده است، گفت: دانشگاه پیام نور به یمن این همکاری توانسته ضمن کسب افتخارات بسیارارزشمند، امکان حضور پررنگ اساتید و دانشجویان را در عرصه های فرهنگی و مذهبی فراهم کرده است.
1
دکتر رستمی ابوسعیدی در نشست صمیمی با مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور، این دانشگاه را کم تنش ترین دانشگاه دانست و اظهار داشت: حضور دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در شهرستان ها می تواند نقش موثری در توسعه فعالیت های فرهنگی و دینی داشته باشد.
وی رسیدگی به وضعیت مساجد و نمازخانه های دانشگاه را ضروری خواند و یادآور شد: مساجد و نمازخانه ها باید در شان دانشگاه و دانشجویان این دانشگاه باشد و برای تقویت آن می توانیم از کمکهای خیرین بهره مند شویم.
وی با تاکید بر لزوم تبیین و تحقق اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور ، برگزاری جلسات متعدد با موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: صرفه جویی، مدیریت مصرف، حرکت به سوی کارآفرینی و ایجاد انگیزه برای ارائه بیشتر ابداعات و نوآوری ها در بین دانشجویان مهم ترین هدف مدیریت دانشگاه است.
رئیس دانشگاه پیام نور از صرفه جویی ۱۰۰ میلیارد تومانی این دانشگاه طی سال گذشته خبر داد و گفت: ۱۰۰ پروژه عمرانی نیز در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
وی به آغاز سال تحصیلی در جوار شهدای هویزه اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور در جهت حفظ آرمان های مقدس شهدای گرانقدر کشور گام بر می دارد و حضور شهدای گمنام در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و مرکز کرج افتخاری بزرگ برای این دانشگاه به شمار می رود.
وی همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت ۲۷ شهید مدافع حرم این دانشگاه در دهه فجر خبر داد و گفت: امید است با گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای عزیز بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم.