پرونده بابک زنجانی سیاسی است و بیشتر به وزارت نفت دولت قبل مربوط است
پرونده بابک زنجانی سیاسی است و بیشتر به وزارت نفت دولت قبل مربوط است

محمود بهمنی گفت: در زمان مدیریت من، بانک مرکزی کمترین ارتباط را با بابک زنجانی داشت و ارتباط زنجانی بیشتر با وزارت نفت بود.

Image result for ‫محمود بهمنی‬‎به گزارش یوپنا به نقل از ایلنا رئیس‌ کل سابق بانک مرکزی کشور  در مورد آخرین روند پرونده بابک زنجانی گفت: این یک پرونده سیاسی است و بیشتر به وزارت نفت دولت قبل مربوط است تا بانک مرکزی.

محمود بهمنی ادامه داد: امروز عده‌ای با بیان برخی مسائل سعی دارند در حاشیه این پرونده برخی از مدیران و خدمات انجام شده را به حاشیه ببرند اما به رغم این اتفاقات قوه قضائیه با قدرت در حال بررسی است و همانند قبل سعی در موشکافی در این پرونده دارد.

وی ادامه داد: من به عنوان مطلع به دادگاه مراجعه کردم و نظر کارشناسی خودم را در اختیار قاضی پرونده قرار دادم. در حال حاضر نیز هر زمان قوه قضائیه بخواهد در ارائه کمک در جهت روشن شدن این پرونده، دریغ نخواهم کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این پرسش که نقش رئیس کل بانک مرکزی وقت در فسادهای صورت گرفته چقدر پررنگ بوده؟ ، گفت: در آن زمان چه من و چه مجموعه تحت مدیریتی اینجانب کمترین ارتباط را با بابک زنجانی داشتیم و ارتباط زنجانی بیشتر با وزارت نفت بود.

وی تصریح کرد: آخرین بار که من به عنوان مطلع به دادگاه رفتم مربوط به بیش از یک سال قبل بود و به تمامی سوال‌های قاضی پاسخ دادم و از آن زمان تا به امروز هیچ اتفاق خاص دیگری صورت نداده است.

بهمنی، رئیس کل سابق بانک مرکزی در پایان تصریح کرد: به طور حتم اگر مشکلی درخصوص نحوه فعالیت من در زمان ریاست موجود داشت صلاحیت من برای مجلس تایید نمی‌شد و امروز به عنوان نماینده مردم در بهارستان حضور نداشتم.