قهرمانی دانشجوی دانشگاه پیام نور سلماس در مسابقات جهانی باکو
قهرمانی دانشجوی دانشگاه پیام نور سلماس در مسابقات جهانی باکو

مهدی صدفی رزمی کار دانشجوی دانشگاه پیام نور سلماس در مسابقات جهانی هنرهای رزمی۲۰۱۶ باکو به مقام قهرمانی رسید.

img_20161225_144442مهدی صدفی رزمی کار دانشجوی دانشگاه پیام نور سلماس در مسابقات جهانی هنرهای رزمی۲۰۱۶ باکو به مقام قهرمانی رسید.
به گزارش یوپنا، مهدی صدفی رزمی کار ملی پوش رشته بوکس و کیک بوکسینگ و دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور سلماس و تازه شهر دو مدال طلا و نقره مسابقات فستیوال جهانی ۲۰۱۶هنرهای رزمی که از ۲۷ آذر به میزبانی کشور آذربایجان در شهر باکو برگزار شد را از آن خود کرد.

هفتمین دوره مسابقات هنر‌های رزمی با شرکت ورزشکارانی از ۴۰ کشور در شهر باکو برگزار شد و مهدی صدفی دانشجوی دانشگاه پیام نور سلماس در این مسابقات توانست با پیروزی در مقابل حریفان خود به فینال مسابقات راه یابد و مدال طلای این دوره از مسابقات را در وزن۸۰ کیلوگرم کسب نماید.

در کارنامه صدفی قهرمانی بین المللی کیک بوکسینگ، قهرمانی مسابقات جهانی هنر‌های رزمی ایران وقهرمانی دو دوره مسابقات آسیایی کیک بوکسینگ و چندین عنوان بین المللی، آسیایی و کشوری دیده می‌شود.

حاجیلو رییس دانشگاه پیام نور سلماس و تازه شهر ضمن تبریک این موفقیت، افتخار کسب شده را به جامعه ورزشی کشور و استان و جامعه بزرگ علمی دانشگاه پیام نور کل کشور نیز تبریک و تهنیت گفت.