برگزاری کارگاه آموزشی فضای مجازی؛ فرصتها و تهدیدها در منطقه دو شهرداری تهران
برگزاری کارگاه آموزشی فضای مجازی؛ فرصتها و تهدیدها در منطقه دو شهرداری تهران

در راستای اجرای پنجمین دوره جشنواره شکوفا، کارگاه آموزشی با موضوع ظرفیت ها و تهدیدهای فضای مجازی برگزار شد.

picture3در راستای اجرای پنجمین دوره جشنواره شکوفا، کارگاه آموزشی با موضوع ظرفیت ها و تهدیدهای فضای مجازی برگزار شد.
به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو تهران، در این کارگاه که با هدف شناسایی و بررسی پتانسیل ها و ضعف های فضای مجازی در جامعه امروز توسط کاربران محقق شد، بیش از ۷۰ نفر از اعضای کانون رسانه های اجتماعی محلات ۲۱گانه منطقه دو شهرداری تهران حضور داشتند.
گفتنی است دکتر محمد احمدی عضو هیأت علمی دانشکده ارتباطات و مطالعات رسانه در این جلسه، ضمن بررسی رسانه درگذر تاریخ و وظایف رسانه ها، به تهدیدهای فضای مجازی و راه هایی که به وسیله آن میتوان این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد اشاره نمودند.
مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دو در این باره اظهار داشت: توسعه فضای مجازی و ارتباطات امروز، ضرورت بررسی، توانمندسازی و آسیب شناسی این مهم را بیش از پیش واجب نموده است که در این راستا جشنواره شکوفا در بخش های متعدد توانسته است ضمن شناسایی استعدادهای حوزه فناوری اطلاعات در زمینه آموزش و ارائه اطلاعات لازم با موضوع مهارت در بهره مندی از فضای مجازی و ممانعت از آسیب های مربوطه، اقدامات مثبتی را اجرا نماید.
گفتنی است مجموعه کارگاه های آموزشی مربوط به حوزه فناوری اطلاعات در جریان برگزاری پنجمین جشنواره شکوفا در سطح محلات منطقه دو شهرداری تهران در حال برگزاری می باشد.