جهاد مهربانی، احیاء و ارتقای روحیه مسئولیت اجتماعی در شهر است
جهاد مهربانی، احیاء و ارتقای روحیه مسئولیت اجتماعی در شهر است

نشست توجیهی و بررسی طرح ” جهاد مهربانی “با حضور مسکنی رئیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) ، خسروی معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه، مدیران ستادی و نواحی اجتماعی نواحی نه گانه، مدیران محلات ۲۱گانه و مسئولین خانه های جهاد و ایثار سرای محلات در سالن کنفرانس ساختمان شهرداری منطقه دو برگزار شد.

IMG_0957 نشست توجیهی و بررسی طرح ” جهاد مهربانی “با حضور مسکنی؛ رئیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) ، خسروی؛ معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه، مدیران ستادی و نواحی اجتماعی نواحی نه گانه، مدیران محلات ۲۱گانه و مسئولین خانه های جهاد و ایثار سرای محلات در سالن کنفرانس ساختمان شهرداری منطقه دو برگزار شد.
به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه دو شهرداری تهران، طرح” جهاد مهربانی “با مأموریت ایجاد مدل محرومیت زدایی مردمی و با هدف پیگیری امورات اقشار آسیب دیده و خدمت پذیر در سطح خانواده ها توسط مدیریت شهری شهر تهران و با همکاری قرارگاه جهادی امام رضا (ع) طراحی و در فاز اول تحت اجرا قرار گرفته است.
مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ در این باره اظهار داشت: توانمندسازی اقشار آسیب دیده توسط افراد متخصص برخاسته از خود مردم عنوان طرحی است که در قالب طرح “جهاد مهربانی ” در سطح شهر تهران شروع به کار نموده است.
خسروی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اجرای فاز اول این طرح در سطح منطقه ۲ خاطر نشان کرد: جذب همیاران به عنوان افراد متخصصی که تمایل به نذر وقت و تخصص خود دارند، در فاز اول اجرا ، مدنظر بوده است که در منطقه دو شهرداری تهران از طریق تبلیغات و برگزاری جلسات متعدد در سطح نهادهای خیریه و مساجد انجام شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دو با اشاره به روند اجرای طرح در مرحله اول اذعان داشت: در مرحله اول ضمن برگزاری جلسات توجیهی و معرفی طرح برای مدیران محلات و مسئولین خانه های جهاد و ایثار ،پوسترها و بروشورهای طرح جهاد مهربانی در سطح نواحی نه گانه و محلات منطقه توزیع گردید و پس از آن در جریان معرفی طرح در مرکز و نهادهای دیگر منطقه، فرآیند ثبت نام افراد داوطلب به عنوان “همیاران ” اجرا می شود.
خسروی همچنین افزود : اجرای این طرح بصورت یکپارچه ،به نوعی احیاء و ارتقاء روحیه مسیولیت اجتماعی در میان شهروندان است و بدون شک میتوان با بهره برداری مطلوب از آن به اهداف کلان اجتماعی در حوزه فقر زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی دست یافت.