آغاز اعزام ۱۶ هزار دانشگاهی به عتبات از اول بهمن
آغاز اعزام ۱۶ هزار دانشگاهی به عتبات از اول بهمن

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن بیان اینکه بیش از ۸۲ هزار نفر برای سفر عتبات عالیات ثبت نام کردند، از اعزام بیش از ۱۶ هزار نفر از اول بهمن تا پایان فروردین سال آینده به این سفر خبر داد.

57301919رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن بیان اینکه بیش از ۸۲ هزار نفر برای سفر عتبات عالیات ثبت نام کردند، از اعزام بیش از ۱۶ هزار نفر از اول بهمن تا پایان فروردین سال آینده به این سفر خبر داد.

به گزارش یوپنا به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین فقیهی درخصوص شانزدهمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات عالیات اظهار کرد: بیش از ۸۲ هزار نفر در دوره شانزدهم ثبت‌نام کردند که از این تعداد بیش از ۱۶ هزار نفر از اول بهمن امسال تا پایان فروردین‌ماه سال آینده به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: ۵ گروه شامل اساتید دانشگاهی، کارمندان دانشگاه، پسران مجرد، دختران مجرد و زوج‌های متأهل به این سفر اعزام خواهند شد که برای سفر به کربلا برای هر زائر ۲۰۰ دلار ارز شناور تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها در این سفر عمدتاً فرهنگی است که در سه مقطع قبل، حین و بعد از سفر تعریف شده است، گفت: زیارت در کربلا، همایش احلی من العسل، بازدید از بیت امام(ره)، بازدید قبر آیت‌الله امینی و آشنایی با شهر نجف از جمله برنامه‌های ما برای این سفر زیارتی است. همچنین برای بعد از سفر نیز برنامه‌ای همچون اعزام دو روزه کاروان‌ها به شهر مقدس قم در نظر گرفته‌ایم.

فقیهی اظهار کرد: ثبت‌نام برای دوره هفدهم اعزام دانشگاهیان به عتبات نیز بعد از اتمام اعزام این دوره، از ماه رمضان سال آینده برای اعزام در فصل تابستان آغاز می‌شود.