وزیر ارتباطات: صداوسیما در معرفی موفقیت های برجام به مردم خوب عمل نمی‎کند
وزیر ارتباطات: صداوسیما در معرفی موفقیت های برجام به مردم خوب عمل نمی‎کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عملکرد صدا و سیما در معرفی و ارایه آثار موفقیت آمیز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) انتقاد کرد و از بخش خصوصی خواست در باره نتایج مطلوب برجام اطلاع‎رسانی کند.

به گزارش یوپنا به نقل از ایرنا، محمود واعظی در نشست صبحانه کاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: صدا و سیما در این چند روز چنان برنامه‎سازی کرده که نشان دهد اجرای برجام نه تنها هیچ دستاوردی نداشته، بلکه وضع بدتر هم شده است.

1

وی این رویکرد صدا و سیما را ناصواب دانست و خواستار آن شد اتاق بازرگانی و بخش خصوصی که خود شاهد دستاورد های اجرای برجام بوده‎اند در این باره اقدام و دستاوردها را منعکس کنند.بسیاری آمده‎اند تا موفقیت‎های دولت را مخدوش کنند و ما نباید اجازه چنین کاری را بدهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مردم باید بدانند در دولت‎های نهم و دهم چه وضعی داشتند و اکنون در چه وضعی قرار گرفته‎اند، گفت: فعالان بخش خصوصی که از نزدیک موفقیت‎های دولت را لمس کرده‎اند نسبت به انعکاس این موفقیت‎ها اقدام کنند.

عضو کابینه دولت یازدهم همچنین از عملکرد رسانه‎ها و برخی دستگاه‎های اجرایی در زمینه اجرای عجولانه طرح کددارکردن گوشی های تلفن همراه(رجیستری) انتقاد کرد و گفت: دولت‎های نهم و دهم این طرح را دوبار عجولانه به مرحله اجرا درآورند که با شکست مواجه شد. هدف از اجرای این طرح آن نسیت که برای بارسوم با شکست مواجه شود، بلکه دنبال اجرای کارشناسی شده آن هستیم تا وقتی به مرحله اجرا درآمد موجب نارضایتی مردم نشود .

وی تاکید کرد، طرح کددارکردن گوشی های تلفن همراه (رجیستری)پس از آنکه به صورت کامل کارشناسی و همه جوانب آن سنجیده شود، اجرایی خواهد شد. اینکه برخی رسانه‎ها هر روز خواهان اجرای عجولانه آن شوند، صحیح نیست.

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات پیش بینی کرد، طرح رجیستری گوشی‎های تلفن همراه اواخر خرداد و یا اوایل تیرماه سال آینده اجرا شود