ترامپ مردم آمریکا را به مراسم روز تحلیف دعوت کرد
ترامپ مردم آمریکا را به مراسم روز تحلیف دعوت کرد

دپارتمان امنیت کشور آمریکا تخمین زده که ۹۰۰ هزار تن شامل ده‌ها هزار مخالف به واشنگتن دی سی بروند تا در در مراسم تحلیف دونالد ترامپ شرکت کنند. او خود نیز در فیس‌بوک از مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرده است.

Image result for ‫ترامپ‬‎دپارتمان امنیت کشور آمریکا تخمین زده که ۹۰۰ هزار تن شامل ده‌ها هزار مخالف به واشنگتن دی سی بروند تا در در مراسم تحلیف دونالد ترامپ شرکت کنند. او خود نیز در فیس‌بوک از مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرده است.

به گزارش یوپنا، به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، در مراسم تحلیف باراک اوباما ۸ / ۱ میلیون تن شرکت داشتند.

تنها چند روز مانده به مراسم تحلیف دونالد ترامپ، رییس جمهوری منتخب آمریکا وی در فیس بوک تبلیغاتی به راه انداخته و از مردم آمریکا خواسته تا در مراسم تحلیفش شرکت کنند.

براساس نظرسنجی واشنگتن پست و شبکه خبری ای.بی.سی نیوز تنها ۴۰ درصد از آمریکایی‌ها نسبت به این غول صنعت املاک و مستغلات نظر مثبت دارند و این میزان ۲۱ درصد از محبوبیت باراک اوباما، رییس جمهوری در حال کناره گیری آمریکا کمتر است.

ترامپ در ویدئویی که در فیس بوکش گذاشته، آورده است: مراسم تحلیف لحظه‌ای تاریخی در آمریکاست و من از شما می‌خواهم تا در روز تحلیف در مراسم شرکت کنید.

یکی از کارمندان برنامه Tonight Show گفته است که روی سخن ترامپ در این پیام تبلیغاتی در فیس بوک جوانان بالای ۲۷ سال در نیویورک است.

از آنجاکه ترامپ در به دست اوردن محبوبیت در میان آمریکایی‌ها ناکام مانده است، دپارتمان امنیت داخلی آمریکا تخمین زده تنها ۹۰۰ هزار تن در مراسم تحلیف وی در واشنگتن دی سی حضور خواهند داشت./ایسنا