دانشگاه پیام نور تعدیل نیرو ندارد/ تبدیل وضعیت کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در دست اقدام است
دانشگاه پیام نور تعدیل نیرو ندارد/ تبدیل وضعیت کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در دست اقدام است

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور با تاکید براینکه تعدیل نیروهای این دانشگاه در دستور کار نیست، گفت: اقدامات لازم برای تبدیل وضعیت کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در دست اقدام است.

  1. Image result for ‫دکتر حسنی پیام نور‬‎معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور با تاکید براینکه تعدیل نیروهای این دانشگاه در دستور کار نیست، گفت: اقدامات لازم برای تبدیل وضعیت کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در دست اقدام است.

به گزارش یوپنا، دکتر حسنی چهارشنبه ۲۸ دیماه در نشست معاونین و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور کشور با نمایندگان اعضای هیئت علمی و کارکنان واحدهای دانشگاه پیام نور فارس، ضمن تاکید بر لزوم رعایت صرفه‌جویی در امور، گفت: بحث تعدیل نیرو در این دانشگاه مطرح نیست حتی اگر واحدی تعطیل یا تجمیع شود باز هم کارمندان آن واحد بیکار نمی‌شوند.

وی یادآور شد: بعد از ۸ سال ارتقاء شغل و حق مدیریت کارکنان و اعضای هیئت علمی در دانشگاه پیام نور اجرایی شده است.

حجت‌الاسلام جمشیدی‌راد مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور نیز با اشاره به نقش ایمان در شخصیت انسان گفت: ایمان باید خود را در حرف و عمل نشان دهد. انسان باید در عمل دیگران را به ایمان دعوت کند.

به گزارش ایسنا، همچنین معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور فارس نیز دراین مراسم ضمن تسلیت ارتحال آیت الله رفسنجانی و پاسداشت یاد و خاطره آن یار انقلاب، گفت: شرایط گذشته دانشگاه، شرایط نگران کننده‌ای بود اما اکنون با عنایت به اتفاقاتی خوب، به آینده امیدواریم.

دکتر کریمی تاکید کرد: من اعتقاد دارم باید متفاوت باشیم و خاص حرکت کنیم و وجه تمایزی نسبت به رقبا داشته باشیم.

این مقام مسئول افزود: با پیگیری‌های خوب مدیریت مالی بسیاری از دغدغه‌های مالی سال گذشته برطرف شده و نه تنها شرایط نگران کننده‌ای نداریم بلکه بسیار امیدوار و آینده روشنی را برای دانشگاه متصور هستیم.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام‌نور از ایجاد تعاملات مناسب با دولت و مجلس و وزارت علوم خبرداد و یادآورشد: سامانه های کتاب همراه، موبایل بوک و تلویزیون تعاملی، از جدیدترین فعالیت‌های حوزه پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور است که به‌زودی دراختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.