(بخش اول) سفر دکتر رستمی ابوسعیدی و هیات رئیسه پیام نور به استان فارس (+حاشیه ها و تصاویر)
(بخش اول) سفر دکتر رستمی ابوسعیدی و هیات رئیسه پیام نور به استان فارس (+حاشیه ها و تصاویر)

گروه دانشگاه – ریاست عالی دانشگاه پیام نور کشور به همراه هیات رئیسه این دانشگاه روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن به استان فارس سفر کردند.

گروه دانشگاه – ریاست عالی دانشگاه پیام نور کشور به همراه هیات رئیسه این دانشگاه روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن به استان فارس سفر کردند.

به گزارش خبرنگار یوپنا، در این سفر قائم مقام رئیس دانشگاه و معاونین و برخی مدیران کل دانشگاه دکتر رستمی ابوسعیدی را همراهی می کردند.

دکتر رستمی روز سه شنبه با استقبال مسئولان پیام نور استان فارس و برخی مسئولان استانداری فارس وارد شهر شیراز شد.

در این سفر طبق برنامه هر کدام از مدیران و معاونین دانشگاه به یکی از شهرستان ها سفر کرده و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها و مراکز قرار گرفتند.

بازدید دکتر رستمی ابوسعیدی از پیام نور مرکز شیراز و افتتاح مرکز رشد هسته های فناور دانشگاه پیام نور استان فارس 

دکتر رستمی ابوسعیدی در بازدید از مرکز شیراز و بازدید از قسمت های مختلف این دانشگاه از نزدیک در جریان مسائل این دانشگاه قرار گرفت.

در این بازدید، مرکز رشد هسته های فناور دانشگاه پیام نور استان فارس توسط دکتر رستمی افتتاح شد.

IMG_1389

گفتنی است در مرکز رشد دانشگاه پیام نور فارس، هسته های فناور، توسعه دهندگان آبی درحوزه فناوری اطلاعات، کوشان فارس در زمینه شیمی ومهندسی شیمی، زیست نانو فناوران آتیه درحوزه کشاورزی و شیمی سبز،اقلیم هنردرحوزه خاتم سازی وخاتم کاری،شنتیا گسترپسا در حوزه های برق و سیستم های اطلاعاتی و هسته فناور نوین ابزار در زمینه های ماشین ابزار، صنایع رنگ و پلیمر فعالیت دارند که اعضای این هسته ها با هدف تبدیل ایده خود به نمونه محصول و سپس تجاری سازی محصولات وارد مرکز رشد شده اند.

 

دکتر رستمی در این بازدید از معاونین و مدیران خود خواست تا حمایت ویژه ای از طرح هایی که منطبق با اقتصاد مقاومتی است داشته باشند و هر نوع حمایت و کمکی لازم است در اختیار این افراد قرار بگیرد.

نشست معاونین دانشگاه پیام نور کشور با کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور فارس

در این دیدار معاونین به سوالات و مشکلات کارکنان و اعضای علمی پاسخ دادند .

2

دکتر حسنی معاون اداری مالی در این نشست بر رعایت صرفه جویی در هزینه های دانشگاه تاکید کرد و درعین حال اظهارداشت: هیچ بحث تعدیل نیرو در دانشگاه وجود ندارد حتی اگر واحدی تعطیل یا تجمیع شود باز هم کارمندان آن واحد بیکار نمی شوند.
وی یادآور شد: بعد از ۸ سال ارتقای شغل و حق مدیریت کارکنان واعضای هیئت علمی در دانشگاه پیام نور اجرایی شده است.

4

در ادامه معاون پژوهشی دانشگاه دکتر کریمی تاکید کرد:«من اعتقاد دارم باید متفاوت باشیم و خاص حرکت کنیم و وجه تمایزی نسبت به رقبا داشته باشیم.»
وی افزود:« با پیگیری های خوب مدیریت مالی بسیاری از دغدغه های مالی سال گذشته نیز برطرف شده و نه تنها شرایط نگران کننده ای نداریم بلکه بسیار امیدوار هستیم و آینده روشنی را برای دانشگاه متصور هستیم.

3

دکتر فراهانی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور نیز دراین نشست به برخی از سئوالات مطرح شده در حوزه آموزشی پاسخ گفت. وی در خصوص مشکلات اعضای هیئت علمی ماموربه تحصیل در مقطع دکتری و همچنین نیروهای علمی پیمانی مشروط اظهارداشت: با نظر مساعد رئیس دانشگاه،بسیاری از مشکلات مربوطه در خصوص تبدیل وضعیت اعضای هئیت علمی و ارتقای آنان حل شده است.

حاشیه ها:

در حاشیه این بازدید ها دکتر رستمی ابوسعیدی با دانشجویان گفتگو کرد.

دانشجویان فعال در حوزه هنری از دکتر رستمی تقاضای حمایت برای ادامه فعالیت هنری خود شدند.

بازدید از آزمایشگاه دانشگاه پیام نور شیراز که حتی دانشگاه های تراز اول کشور نیز امکانات در این حد را ندارند.

مطالبه مهم دکتر رستمی از مسولان پیام نور استان فارس توجه ویژه به اقتصاد دانش بنیان بود

تصاویر مشروح دیدار رئیس دانشگاه از پیام نور شیراز:

22 33 44 55