بانوان قایقران پیام نوری در لیگ حضور می یابند/ امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون قایقرانی و دانشگاه پیام نور
بانوان قایقران پیام نوری در لیگ حضور می یابند/ امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون قایقرانی و دانشگاه پیام نور

جذب نخبگان قهرمانان قایقرانی، همکاری های پژوهشی، آموزشی، مشارکت در اعزام های برون مرزی، برگزاری کارگاه های دانش افزایی مشترک، حضور تیم هایی از پیام نور در لیگ قایقرانی، حضور دانشجویان تربیت بدنی برای گذراندن دروس کارورزی در فدراسیون قایقرانی در قالب یک تفاهم نامه همکاری مشترک میان فدراسیون قایقرانی و دانشگاه پیام نور، به امضا رسید.

گروه ورزشی – در پی دیدار مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با ریس فدراسیون قایقرانی و نایب ریس بانوان فدراسیون قایقرانی با ورود تیم بانوان دانشگاه پیام نور در لیگ کاناپلو قایقرانی موافقت گردید.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، دکتر نصیرزاده در این نشست گفت: دانشگاه پیام نور با بیش از ۵۰۰ مرکز واحد در سراسر کشور و دارا بودن ۷۰۰ هزار دانشجو و همچنین دارا بودن بیش از ۳۰ هزار دانشجو تربیت بدنی یکی از قطب های تربیت نیروی انسانی در تربیت بدنی کشور می باشد.

photo_2017-01-23_08-54-23

 مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با تاکید پتانسیل بالای دانشجویان دانشگاه پیام نور در رشته قایقرانی ابراز داشت: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد با مشارکت فدراسیون قایقرانی و فدراسیون ملی دانشجویی نسبت به حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان اقدام نماید.

در ادامه این دیدار نیز، امینی ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران دانشگاه پیام نور در فدراسیون قایقرانی، خاطر نشان کرد: این فدراسیون به عنوان یکی از فدراسیون های پر مدال که مورد توجه مسولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قرار گرفته است، آمادگی دارد با تمام توان نسبت به اعزام دانشجویان به مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان اقدام نماید.

ریس فدراسیون قایقرانی ابراز داشت: یکی از ارگان هایی که می توانند نقش به سزایی در رشد و تعمیم این رشته پرمدال المپیکی داشته باشد، دانشگاه ها هستند که با توجه پتانسیل بالا و گستردگی دانشگاه پیام نور، حضور پیام نور را درقایقرانی را به فال نیک می گیریم.

بر اساس این گزارش؛ مواردی همچون جذب نخبگان قهرمانان قایقرانی، همکاری های پژوهشی، آموزشی، مشارکت در اعزام های برون مرزی، برگزاری کارگاه های دانش افزایی مشترک، حضور تیم هایی از پیام نور در لیگ قایقرانی، حضور دانشجویان تربیت بدنی برای گذراندن دروس کارورزی در فدراسیون قایقرانی در قالب یک تفاهم نامه همکاری مشترک میان فدراسیون قایقرانی و دانشگاه پیام نور، به امضا رسید.