کاروان تدبیر و امید دوشنبه هفته جاری به استان آذربایجان غربی سفر می کند
کاروان تدبیر و امید دوشنبه هفته جاری به استان آذربایجان غربی سفر می کند

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی؛ رییس جمهوری در جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی تصریح کرد: با همدلی، هماهنگی و استفاده از همه امکانات و توانمندی ها، باید بر تلاش ها و فعالیت ها برای تحقق سریع اقتصاد مقاومتی و رسیدن به توسعه پایدار و متوازن در کشور، شتاب داد. […]

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی؛ رییس جمهوری در جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی تصریح کرد: با همدلی، هماهنگی و استفاده از همه امکانات و توانمندی ها، باید بر تلاش ها و فعالیت ها برای تحقق سریع اقتصاد مقاومتی و رسیدن به توسعه پایدار و متوازن در کشور، شتاب داد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این نشست که با حضور رییس دفتر رییس جمهوری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، معاونان رییس جمهوری در امور اجرایی، محیط زیست و زنان و خانواده، وزیران و معاونان وزارتخانه های نیرو، نفت، راه و صنعت، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی و استاندار آذربایجان غربی برگزار گردید، عمده طرح های عمرانی و فرهنگی استان بررسی و تصویب شد.

اجرای این طرح ها می تواند جهشی در توسعه پایدار و متوازن استان آذربایجان غربی ایجاد کند.

در ابتدای این جلسه، گزارش آخرین وضعیت دریاچه ارومیه و اقدامات انجام شده برای احیای این دریاچه، بررسی و درباره جزئیات آن بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

شرکت کنندگان در ادامه این جلسه که حدود سه ساعت به طول انجامید، طرح های مطروحه در حوزه های آبرسانی، کشاورزی و ازجمله زهکشی اراضی، صنعتی و به ویژه تقویت زیرساخت های شهرکهای صنعتی، بهداشت و درمان و تجهیز بیمارستان های استان، انرژی و گازرسانی و ورزشی را برای اجرا، نهایی کردند.

 در این جلسه همچنین با اشاره به ضرورت پیشبرد سریع طرح های مرتبط با اقتصاد مقاومتی، حمایت دولت از مشارکت بخش خصوصی برای اجرای طرح های توسعه ای و از جمله در حوزه پتروشیمی در استان، مورد تاکید قرار گرفت.

جزئیات این طرح ها توسط رییس جمهوری و در جریان بیست و هشتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید اعلام می شود.

رییس جمهوری قرار است دوشنبه، دهم خرداد سال جاری به استان آذربایجان غربی سفر کند.

انتهای پیام