مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر دانشگاه پیام نور/ سهم ۵۰ درصدی پیام نور در اعزام دانشجویان به مسابقات بین المللی
مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر دانشگاه پیام نور/ سهم ۵۰ درصدی پیام نور در اعزام دانشجویان به مسابقات بین المللی

مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر و مدیران برگزیده تربیت بدنی دانشگاه پیام نور سراسر کشور برگزار شد.

مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر و مدیران برگزیده تربیت بدنی دانشگاه پیام نور سراسر کشور برگزار شد.

IMG_0176
به گزارش خبرنگار خبرگزاری یوپنا، در دهمین گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور که با حضور دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی؛ رئیس دانشگاه پیام نور برگزار شد، از مدیران برگزیده تربیت بدنی و دانشجویان پیام نور که به عنوان ورزشکار برتر در عرصه های بین المللی افتخار آفرینی کردند تجلیل شد.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در این مراسم به بیان اقدامات ورزشی صورت گرفته پرداخت و بیان داشت: برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال دانشجویان پسر، مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ دانشجویان، اعزام تیم شطرنج دانشجویان به مسابقات شطرنج دانشجویان جهان، اعزام تیم سه نفره بسکتبال دانشجویان به مسابقات آسیایی این رشته و همچنین مسابقات بسکتبال سه نفره دانشجویان جهان بخشی از مهمترین دستاوردهای حوزه ورزشی دانشگاه پیام نور است.
عبدالمهدی نصیرزاده به افتخارات ورزشی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: رشد و گسترش فعالیت های برون مرزی در حوزه تربیت بدنی افتخارات زیادی را برای این دانشگاه به ارمغان آورده که از آن جمله می توان به کسب مقام سومی جهان در رشته شطرنج دانشجویان جهان اشاره کرد که یکی از اعضای این تیم از دانشجویان این دانشگاه بوده است.
وی افزود: کسب مقام قهرمانی و ششمی مسابقات آسیایی و جهانی بسکتبال سه نفره از دیگر افتخارات بین المللی دانشگاه پیام نور است.
وی در ادامه با اشاره به این که درحال حاضر در رتبه بندی دانشگاه های دنیا علاوه بر مسائل آموزشی و پژوهشی، امور ورزشی هم حائز اهمیت است، از جایگاه نهم ایران در رتبه بندی فدراسیون جهانی ورزش های دانشگاهی خبر داد و تصریح کرد: در سالی که گذشت ۵۰ درصد اعزام به مسابقاتی که فدراسیون های ورزش های دانشجویی انجام شد توسط دانشگاه پیام نور صورت گرفته، که می توان از آن به عنوان عامل مهمی در کسب این جایگاه در عرصه مسابقات ورزشی دانشجویی عنوان کرد.

_MG_0432
به گزارش یوپنا، ارائه گزارش عملکرد و مسائل و مشکلات واحدهای دانشگاه پیام نور کشوردر حوزه تربیت بدنی از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان این مراسم دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی؛ دانشجویان پیام نور که به عنوان ورزشکار برتر در عرصه های بین المللی افتخار آفرینی کردند و همچنین از مدیران برگزیده تربیت بدنی دانشگاه تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است، دهمین گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور رئیس دانشگاه های پیام نور، قائم مقام و معاونین وی و همچنین معاون اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم و مدیران تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.