رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان از افتتاح ساختمان آموزشی واحد کلاله در دهه فجر امسال خبر داد. به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، دکتر قربان شهریاری با تاکید بر تسریع  در روند ساخت ساختمان دانشگاه پیام نور واحد کلاله اظهار داشت: طبق برنامه پیش‌بینی شده، ساخت این واحد دانشگاهی در سال ۱۳۸۷ در زمینی به مساحت […]

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان از افتتاح ساختمان آموزشی واحد کلاله در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، دکتر قربان شهریاری با تاکید بر تسریع  در روند ساخت ساختمان دانشگاه پیام نور واحد کلاله اظهار داشت: طبق برنامه پیش‌بینی شده، ساخت این واحد دانشگاهی در سال ۱۳۸۷ در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع با تعبیه ساختمان اداری و آموزشی در ۲ طبقه به مساحت هزار و ۷۰۰ مترمربع کلنگ‌زنی شده که با مساعدت سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، مسئولان و خیرین شهرستانی ساخت این پروژه در دهه فجر سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

شهریاری افزود: فراهم آوردن امکانات و شرایطی برای دانشجویان به عنوان آینده‌سازان کشور، ما را برآن داشت با عزمی راسخ و اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال برای افتتاح این واحد دانشگاهی گام برداریم تا با در اختیار گذاشتن این مکان با ۱۶ کلاس درسی، شرایط ایده‌آل آموزشی را برای دانشجویان این منطقه از استان مهیا کنیم.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از ۶۰۰ نفر دانشجو در ۱۰ رشته و در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور واحد کلاله مشغول به تحصیل می باشند.