حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه افتخاری بزرگ است
حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه افتخاری بزرگ است

مسئولان بنیاد شهید منطقه ۱۶ و ۱۹ با حضور در دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب از خدمات ارزنده این دانشگاه به دانشجویان شاهد و ایثارگر قدردانی کردند.

به گزارش یوپنا، دکتر دیانت رئیس مرکز تهران غرب در این دیدار با تاکید بر لزوم تبیین ارزش های ایثار و شهادت در بین نسل جوان دانشجو، اظهار داشت: شهدا و ایثارگران، قهرمانان ملی کشور ما و فرزندان آنها ارزنده ترین امانت و میراثی هستند که به حضور آنها در دانشگاه پیام نور افتخار می کنیم.

6
وی با عنوان اینکه ارزش های ایثار و شهادت نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: وظیفه ما دانشگاهیان این است که در جهت فرهنگ سازی آرمان های مقدس شهدا و ایثارگران اهتمام ورزیم و در مسیر فکر و اندیشه شهدا و ایثارگران گام برداریم.
وی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع تبیین جایگاه و شأن فرزندان شاهد و ایثارگر که نعمت و برکتی برای کشور به شمار می روند، را یکی از مهم ترین برنامه های دانشگاه برای ادای دین به مقام شهدا و ایثارگران گرانقدر عنوان کرد.
محمد غفوری معاون مدیر کل و رئیس بنیاد شهید منطقه ۱۶ و ۱۹ نیز در این دیدار با ادای احترام به مقام شامخ ۳۶ هزار شهید دانشجو و دانش آموز، از خدمات ارزنده دانشگاه و تکریم دانشجویان شاهد و ایثارگر قدردانی کرد و گفت: ۲۵۶ دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب تحصیل می کنند که حمایت ویژه این دانشگاه در این زمینه قابل تقدیر است.
7
وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه پیام نور با تداوم حمایت های معنوی بتواند منشاء خدمات موثر بوده و شاهد موفقیت دانشجویان شاهد و ایثارگر در مدارج بالای علمی باشیم.
معاون مدیرکل و رئیس بنیاد شهید منطقه ۱۶ و ۱۹ در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات دکتر دیانت رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب از خدمات شایسته خانم امیدی رئیس اداره فرهنگی و رابط شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب و آقای علیپور کارشناس امور مالی با اهدای لوح ، تقدیر کرد.