کی‌روش دستیاران ایرانی‌اش را اخراج کرد!
کی‌روش دستیاران ایرانی‌اش را اخراج کرد!

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با پافشاری روی درخواست های جدیدش از فدراسیون فوتبال به بحران خودساخته ادامه می دهد.

به گزارش “یوپنا”، کی روش که از بازگشت دستیاران به اردو بعد از آزاد کردن آنها و مرخص کردنشان از تمرین در دبی به خشم آمده، تمام اعضای ایرانی کادر خود را در فهرست خروج قرار داده و از فدراسیون خواسته افراد جدیدی را جایگزین این مربیان کنند.
این افراد شامل مربیان، کادرپزشکی و حتی راننده و مترجم او می شوند و کی روش امروز با حضور در فدراسیون فوتبال با یک راننده جدید نشان داد که روی تصمیم خود ایستاده است. سرمربی تیم ملی ایران قصد دارد از مربیان و پزشکان خارجی در کادر جدید استفاده کند اما فدراسیون فوتبال به هیچ وجه درخواست وی را نپذیرفته است.
در شرایطی که اردوی تیم فوتبال ایران برای دو بازی دهه اول فروردین در آخرین روزهای سال تشکیل می شود، فدراسیون فوتبال به دنبال یک راه مسالمت آمیز برای حل بحران تیم ملی است اما تا به امروز موفقیتی در این زمینه به دست نیامده اگرچه فدراسیون به کی روش اعلام کرده تحت هیچ شرایطی به او اجازه نمی دهد که مربیان ایرانی را از کادر خود کنار بگذارد؛ چراکه کار این افراد کنار سرمربی تیم ملی در قرارداد وی قید شده و البته بخشی از سرمایه گذاری فوتبال ایران روی مربیان است.
علت ناراحتی کی روش از کادر خود، عدم تمکین آنها از فرمان ترک اردوی دبی و بازگشت آنها به باشگاه ایرانیان است در حالی که کی روش عقیده دارد حرف اول و آخر در این زمینه و تصمیم گیری ها کاملا با خود او و منحصر به اوست و بازگشت کادر به اردو نافرمانی آنها در مقابل سرمربی تیم ملی بوده است.
فدراسیون فوتبال که سعی در آرام کردن فضای ملتهب بعد از هفته های گذشته داشته است، قصد دارد با مذاکره و گذشت زمان این مشکل را حل کند تا در اردوی بعدی تیم ملی همه چیز به حالت عادی بازگشته باشد.