تاکید مجلس بر تقویت صنعت موشکی کشور
تاکید مجلس بر تقویت صنعت موشکی کشور

مجلس در بیانیه‌ای که به امضای ۲۲۰ نفر از نمایندگان رسیده، حمایت خود را از نیروهای مسلح کشور اعلام نموده و بر تقویت صنعت موشکی کشور تاکید کرد.

به گزارش یوپنا به نقل از ایسنا، متن این بیانیه نیز به شرح زیر است؛
با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی  و به ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، امروز پس از گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به فضل الهی و به برکت خون هزاران شهید و مجاهدت امام (ره) و رهنمودهای رهبری ، ملت بزرگ ایران دارای نظام اسلامی قدرتمندی است که قدرت خود را برخلاف دیگر قدرت‌های بزرگ جهان در سلاح‌های کشتار جمعی اعم از اتمی، شیمیایی و میکروبی تعریف نکرده است و مخالف جدی هرگونه سلاح کشتار جمعی است.
بنابراین تنها راه بازدارندگی در برابر تهاجم دشمن توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران است، زمزمه‌های مخالفت برخی از کشورها نسبت به این توانمندی از هیچ منطقی برخوردار نبوده و آزمایش‌های موشکی نیز هیچ تناقضی با قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل از جمله قطعنامه ۲۲۳۱ ندارد .
ما نمایندگان ملت بزرگ ایران اسلامی حمایت همه‌جانبه خویش را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که نقش تاریخی خود را در دوران سخت دفاع مقدس به‌عنوان یک افتخار جاودانه ایفا نمودند اعلام نموده و تقویت بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران را در چارچوب راهبرد بازدارندگی یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای امنیت ملی کشور می‌دانیم.