مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از برگزاری دو رویداد ورزشی خبر داد. به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، عبدالمهدی نصیرزاده با اعلام این خبر، گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه دختران دانشگاه های پیام نور با نام “ورزش ، نشاط وتندرستی ” از تاریخ ۲۵ الی ۳۰ بهمن ماه به میزبانی استان مازندران در شهرستان ساری برگزار […]

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از برگزاری دو رویداد ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، عبدالمهدی نصیرزاده با اعلام این خبر، گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه دختران دانشگاه های پیام نور با نام “ورزش ، نشاط وتندرستی ” از تاریخ ۲۵ الی ۳۰ بهمن ماه به میزبانی استان مازندران در شهرستان ساری برگزار می شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این مسابقات در تاریخ ۲۵ بهمن ماه راس ساعت ۱۷در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری و با حضور مسولین عالی رتبه وزارت ورزش وجوانان و وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

مسول جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان دانشگاه پیام نور در ادامه خاطر نشان کرد: این مسابقات در ۷رشته  فوتسال ، والیبال ، بسکتبال، تکواندو، کاراته ، وشو و شنا با حضور بیش از ۱۵۰۰ ورزشکار، مربی و داور از سراسر کشور برگزار می شود.

دبیر شورای ورزش دانشگاه پیام نور در خصوص دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی ادیان و مذاهب اسلامی دانشجویان پسر نیز گفت: این مسابقات با هدف دوستی بین اقوام و مذاهب از ۱۴ تا ۲۰ اسفندماه برگزار می شود.

 نصیرزاده تصریح کرد: مسابقات آقایان در ده رشته فوتبال، والیبال، شنا، تکواندو، کاراته، وشو، تنیس روی میز، بدمینتون، کشتی پهلوانی وهنرهای ورزش باستانی و جودو برگزار شود.

 وی بیان کرد: از ظهر روز ۱۴ اسفندماه از ساعت ۱۴ به بعد  پذیرش ورزشکاران برای شرکت در این مسابقات از روز ۱۴ اسفندماه صورت می گیرد و مراسم افتتاحیه در تاریخ ۱۷ اسفندماه خواهد بود.