لحظه به لحظه با دربی ۸۴/ استقلال ۳ – پرسپولیس یک
لحظه به لحظه با دربی ۸۴/ استقلال ۳ – پرسپولیس یک

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی ۸۴ به مصاف هم رفته‌اند.

به گزارش یوپنا؛ دربی ۸۴ پایتخت با سوت علیرضا فغانی داور مسابقه شروع شد.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، بهنام برزای، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، رامین رضاییان، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی.

دقیقه ۳: نخستین حمله را پرسپولیسی‌ها انجام دادند اما فرشاد احمدزاده نتوانست ارسال خوبی روی دروازه داشته باشد و به راحتی فرصت را از دست داد.

دقیقه ۵: پس از یک و دوی سریع محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده، مسلمان با پاسی عرضی به داخل محوطه جریمه رامین رضاییان و سروش رفیعی را صاحب موقعیت خوبی کرد که در این بین شماره ۷ سرخپوشان دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه ۸: امید ابراهیمی روی وحید امیری مرتکب خطا شد تا پرسپولیس از جناح چپ صاحب یک ضربه کاشته شود. این ضربه را مسلمان روی دروازه به شکل پاس ارسال کرد که بازیکنان استقلال توپ را دفع کردند.

دقیقه ۱۱: وحید امیری ارسال خطرناکی به محوطه جریمه استقلال فرستاد که ضربه سر مهدی طارمی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: اشتباه فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس، خسرو حیدری را صاحب موقعیت خوبی برای ارسال روی دروازه کرد. مدافعان پرسپولیس این حمله استقلالی‌ها را مهار کردند و در نهایت علیرضا بیرانوند سراسیمه توپ را دور کرد.

دقیقه ۱۴، صادق محرمی و میلاد زکی‌پور درگیری مختصری پیدا کردند اما داور خیلی زود مساله را مدیریت کرد.

دقیقه ۱۷، در حالی که رضاییان می‌رفت با مهدی رحمتی تک‌به‌تک شود، داور خطای این بازیکن را بیرون از محوطه جریمه استقلال اعلام کرد.

دقیقه ۱۸: فرشید اسماعیلی با شوتی سر ضرب از پشت محوطه جریمه پرسپولیس دروازه بیرانوند را باز کرد تا کار به تساوی بکشد.

دقیقه ۲۰: ارسال اسماعیلی به محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر زیبای علی قربانی همراه بود تا استقلال خیلی زود پیش بیفتد.

دقیقه ۲۳: امید ابراهیمی به دلیل خطای شدیدی که روی حسین ماهینی انجام داد، از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۶: تکل خطرناک رابسون جانواریو روی پای وحید امیری برای این مدافع برزیلی یک کارت زرد به همراه داشت.

دقیقه ۴۲: وسط زمین درگیری بین بازیکنان شده.

استقلالی ها شعار می دهند

گللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
بله پیش بینی درست از آب درآمد این بازی گل داشت و برای استقلال روی ضدحمله از سمت راست . کاوه رضایی نفوذ کرد در عرض برگشت و گل سوم را به پرسپولیس زد. حالا پرسپولیس دو گل عقب است
این بازی باز هم گل خواهد داشت اما در چه دقیقه ای و برای چه تیمی معلوم نیست . همچنان به دلیل دستپاچگی پرسپولیس شانس استقلال برای گل زدن بیشتر است.
دقیقه ۴۷ خطا برای پرسپولیس سمت راست خودش