آیت الله نوری همدانی وجود شهدای مدافع حرم در دانشگاه پیام نور را مایه عزت و افتخار دانست و افزود: همه باید بدانند جوانان دانشگاهی بیدار هستند.

آیت الله نوری همدانی وجود شهدای مدافع حرم در دانشگاه پیام نور را مایه عزت و افتخار دانست و افزود: همه باید بدانند جوانان دانشگاهی بیدار هستند.

به گزارش یوپنا، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان قم با بیان اینکه مهمترین پیام انقلاب این است که در زمین های طراحی شده از سوی دشمن نباید بازی کرد، گفتند: جدایی حوزه از دانشگاه از همان برنامه های دشمن است و هنوز این مشکل در جامعه وجود دارد.
این مرجع تقلید افزودند: در گذشته همه علوم از اسلام نشأت می گرفت و غرب هویتی نداشت، ولی بعدها با طراحی دشمنان،‌ فضای قبلی دچار افول و غروب شد و با روی کار آمدن کمونیسم، فرهنگ عوض شد.
معظم له با بیان اینکه لازم است فضایی که اسلام به وجود آورد و باعث ترقی جامعه شد برگردد عنوان کرد: با برنامه ریزی درست و حساب شده می توان به زمان رونق علوم اسلامی برگشت.
ایشان با بیان اینکه دانشگاه های کشور از همان علوم غربی استفاده می کنند و هنوز این مشکل وجود دارد، اظهار داشتند: دانشگاه هم باید مانند حوزه باشد و علوم خود را از دین غنی اهل بیت(ع) استخراج کند.
حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه اظهار داشت: بیان داشتند: اگر آموزه ها برگرفته ازدین باشد، قطعا به سراغ الفاظ و اصطلاحات بی پایه و اساس غرب نخواهیم رفت و گوشمان را به الفاظ غرب و رئیس جمهور آمریکا هم نخواهیم داد.
ایشان افزودند: اگر جامعه و مراکز علمی با هم متحد باشند، مطمئنا یکی از آثار آن پیشرفت و عزت اسلام و انقلاب خواهد.
معظم اله خطاب به مسئولین دانشگاه افزودند: وجود شهدای مدافع حرم در دانشگاه پیام نور عزت و افتخار است و انتظار میرود مسئولین در این خصوص اطلاع رسانی کنند تا همه بدانند جوانان دانشگاهی بیدار هستند و در مقابل دشمنان جانفشانی می کنند.
در ابتدای این دیدار نیز ریاست دانشگاه پیام نور استان قم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گزارشی از فعالیتهای کیفی و کمی دانشگاه پیام نور استان قم در شش ماه گذشته را تشریح کردند.
محمد علی حسینی افزودند: بحمدالله فعالیتهای خوبی در زمینه های فرهنگی و عمرانی انجام شده و امیدواریم تا قبل از پایان سال بعد بتوانیم پروژه عمرانی ساخت مسجد و مجتمع فرهنگی و آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز قم را که در ایام الله دهه مبارک فجر امسال آغاز شد به اتمام برسانیم.
وی در ادامه از اقدامات فرهنگی دانشگاه نام برد و افزود: دانشگاه پیام نور همواره در زمینه های فرهنگی و عفاف و حجاب و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافع حرم و ارزش های انقلاب اسلامی پیشتاز و موفق بوده است.