حال و هوای محل برگزاری جشن ازدواج اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور (+تصاویر)
حال و هوای محل برگزاری جشن ازدواج اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور (+تصاویر)

دبیر اجرایی طرح ازدواج اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور در این باره گفت: حسب اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تشویق جوانان به امر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده و تاکیدات دکتر رستمی ابوسعیدی ریاست عالی دانشگاه پیام نور در راستای تشویق اساتید و کارکنان دانشگاه و همچنین مصوبه هیات رئیسه محترم دانشگاه در خصوص تشویق و حمایت ۱۱۴ نفر از اعضای علمی و ۱۱۴ نفر از کارکنان دانشگاه، مرحله اول جشن ازدواج در مشهد مقدس برگزار می شود.

گروه فرهنگی – جشن ازدواج اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور در مشهد مقدس برگزار می شو.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، مرحله اول دوره های آموزشی برای زوج ها و جشن ازدواج اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور از صبح فردا (جمعه) ۲۰ اسفندماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

حجت‌ الاسلام‌ محمدعلی کریمی دبیر اجرایی طرح ازدواج اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور در این باره گفت: حسب اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تشویق جوانان به امر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده و تاکیدات دکتر رستمی ابوسعیدی ریاست عالی دانشگاه پیام نور در راستای تشویق اساتید و کارکنان دانشگاه و همچنین مصوبه هیات رئیسه محترم دانشگاه در خصوص تشویق و حمایت ۱۱۴ نفر از اعضای علمی و ۱۱۴ نفر از کارکنان دانشگاه، مرحله اول جشن ازدواج در مشهد مقدس برگزار می شود.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور تصریح کرد: مرحله اول اعزام دوره های آموزشی و جشن ازدواج از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اسفندماه سال جاری و با حضور ۷۰ زوج (۱۴۰ نفر) انجام می شود.

دکتر کریمی خاطرنشان کرد: این طرح به مدت یکسال و تا مهرماه سال ۹۶ ادامه دارد و اساتید و کارکنان دانشگاه می توانند در سامانه ازدواج دانشگاه ثبت نام نمایند.

 

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، از هم اکنون هتل شاکر مشهد برای برگزاری این جشن آماده شده است.

در ادامه تصاویری از حال و هوای محل برگزاری این جشن و برنامه زمان بندی مراسم آمده است: