فاطمه حسینی  نماینده مجلس :جوانان در عرصه شوراها پیشتاز باشند
فاطمه حسینی  نماینده مجلس :جوانان در عرصه شوراها پیشتاز باشند

فاطمه حسینی در یاداشتی از جوانان و بانوان برای ثبت نام در انتخابات شوراها دعوت نمود، در یاداشت وی آمده است : بایک بررسی ساده می‌توان در یافت که کشور ما در زمره کشورهای جوان قرار دارد و صد البته این جمعیت و نیروی عظیم به سمت میانسالی در حرکت است. حال سوال اینجاست از […]

فاطمه حسینی در یاداشتی از جوانان و بانوان برای ثبت نام در انتخابات شوراها دعوت نمود، در یاداشت وی آمده است :

بایک بررسی ساده می‌توان در یافت که کشور ما در زمره کشورهای جوان قرار دارد و صد البته این جمعیت و نیروی عظیم به سمت میانسالی در حرکت است.
حال سوال اینجاست از این جمعیت جوان و این نیروی فوق العاده تا چه میزان توانسته ایم بهره گيريم؟
اگر بخواهیم مسئله را بازنماییم از دو منظر قابل بررسیاست:
اول : میزان استفاده دولت از نیروهای جوان در پست‌های مدیریتی کلان کشور، که در این خصوص دولت کارنامه خوبی ندارد ،البته شاید بتوان در برخی موارد به دولت حق دارد زیرا بعد از انتقال دولت دهم به یازدهم نیاز بود که از نیروهای با تجربه جهت بازسازی کشور استفاده شود، ولی این نافی استفاده از جوانان در مديريت کلان کشور نیست، بلكه مي شد از تجارب پيشكسوتان در اتاق فكرها و در جايگاه مشاوران خبره در كنار انگيزه ، پشتكار و انرژي مديران جوان بهره برد .
دوم : جوانان باید در عرصه سياسي اجتماعي حضور جدی ، قري و موثري داشته باشندو یکی از این عرصه‌ها عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا میباشد. جوانان باید با تمام توان خود در این عرصه ورود نمایند و از نیروی جوانی و تخصص خود در پیشبرد اهداف کلان دموکراسی و مدیریت شهری بهره گيرند. امروز و در آستانه شروع ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بنده به نوبه خود از جوانان و بانوان عزیز متخصص و علاقمند دعوت می نمایم تادر اين عرصه مشاركت حداكثري داشته باشند و در انتخابات ثبت نام نمایند و کاندیدای حضور در این شوراها باشند، حضور و احساس تكليف شما نخستين گامي است كه به سوي توانمندی و توسعه پايدار کشور در بلند مدت خواهد انجامید.