نماینده پیام نوری کشورمان در دیدار پایانی خود توانست «ویام دیسلام» از مراکش را که در بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ با عملکردی خوب تا مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرده بود را با نتیجه ۶ بر ۴ از پیش رو بردارد و بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها بایستد.

دومین و آخرین روز از اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) با حضور ۳۳۹ تکواندوکار از ۳۴ کشور در سالن “ایبیات” آگادیر با مبارزات تکواندوکاران اوزان ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ در گروه مردان و اوزان ۴۹-، ۵۷-، ۶۷- و ۷۳+ کیلوگرم در گروه زنان آغاز شد که در این رویداد از کشورمان تنها در گروه زنان نماینده حضور دارد.

 

به گزارش یوپنا ، اکرم خدابنده دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز کرج برای کسب این نشان ارزشمند، ابتدا ۸ بر ۲ «نجوا مزیان» از مراکش را شکست داد، سپس برابر «روسانا سیمونالامو» از اسپانیا دارنده مدال برنز گرندپری ۲۰۱۴ و برنز مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۱۶ قرار گرفت که با توجه به آسیب تکواندوکار اسپانیایی، وی از ادامه رقابت‌ها انصراف داد و خدابنده پیروز این میدان شد.

بنا بر این گزارش، نماینده پیام نوری کشورمان در دیدار پایانی خود توانست «ویام دیسلام» از مراکش را که در بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ با عملکردی خوب تا مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرده بود را با نتیجه ۶ بر ۴ از پیش رو بردارد و بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها بایستد.

هدایت تیم‌ملی کشورمان برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

گفتنی است؛ مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷٫۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.