در پی درگذشت فرزند شهید شیرودی، اسکندر یارنسب مدیر کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پیامی این واقعه را تسلیت گفت. به گزارش یوپنا، متن این پیام بدین شرح است، بسمه تعالی انا لله و انا الیه راجعون با کمال تاسف و تأثر با خبر شدم جوان متعهد و متخلق […]

در پی درگذشت فرزند شهید شیرودی، اسکندر یارنسب مدیر کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پیامی این واقعه را تسلیت گفت.

به گزارش یوپنا، متن این پیام بدین شرح است،
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
با کمال تاسف و تأثر با خبر شدم جوان متعهد و متخلق ،خادم شهدا و ايثارگران مرحوم سيد رضا شيرودي یادگار ارزشمند فرمانده دلاور دوران دفاع مقدس سردارشهيد سيد مرتضي شيرودي به سوی پدر پرکشید و بعداز چند ماه تحمل درد و رنج ناشی از حادثه تصادف به ملکوت اعلی پیوست. این مصیبت جانسوز و جانکاه را به مادر صبور، همسر گرامي ، فرزندان ،دوستان ،همكاران وبستگان محترم ايشان وبه سادات شريف و رشيد نورالدين عباس (ع)و به جامعه ايثارگر شهرستان كهگيلويه تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم. همزمانی عروج آسمانی این جوان فرهیخته و متعهد با ميلاد با سعادت مولای متقیان ،امیر مومنان علي (ع) و روز پدر و در ماه با فضيلت رجب ،انشاءالله قرینه و نشانه ي نسیم برکت و رحمت الهی و بخشایش کامل ربوبی خواهد بود.

رحمت واسعه الهي و همنشيني با پدر شهيدش براي روح اون مرحوم مغفور،و صبر ،اجر و سلامتي براي خانواده محترم ،بستگان و همكارانش از درگاه الهي مسألت دارم.

اسكندر يارنسب