تحریم ها نگذاشت وعده تحول اقتصادی دولت محقق شود/ دولت در تیم اقتصادی خود تجدید نظر کند
تحریم ها نگذاشت وعده تحول اقتصادی دولت محقق شود/ دولت در تیم اقتصادی خود تجدید نظر کند

نماینده ملایر با بیان این که قضاوت مردم نسبت به عملکرد دولت ها بر اساس توانمندی در اقتصاد است، اجرایی کردن آموزه های اقتصاد مقاومتی و تجدید نظر در تیم اقتصادی را راه برون رفت دولت فعلی عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری یوپنا، درباره دلایل طرح «تک دوره ای کردن ریاست جمهوری» حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، اظهار داشت: نگاه مردم به دولت در حوزه اقتصاد قضاوت می شود. دولت هایی داشته ایم که با نظر فرهنگی یا سیاسی جلو آمده اند، اما قضاوت در مورد آن ها بر اساس توانمندی در اقتصاد بوده است.

وی افزود: مردم توانمندی دولت را در این مقوله قضاوت می کنند. رییس جمهوری با مقوله تحول اقتصادی جلو آمد. انصافا دولت ایشان نیز تلاش هایی را کرده است، اما وعده هایی که ایشان داد صد در صد عملیاتی نشد.

نماینده مردم ملایر تصریح کرد: وعده رییس جمهوری برای تحول اقتصادی در ۱۰۰ روز، محقق نشد، اما این به معنی ضعف ایشان و هیات دولت نبود بلکه شرایطی مانند تحریم ها مانع تحقق این وعده شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، راه برون رفت دولت از این وضعیت را اجرایی کردن آموزه های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و یادآور شد: دولت از طریق اجرایی کردن آموزه های اقتصاد مقاومتی می تواند بخشی از گرفتاری های مردم را برطرف کند و این نیز شدنی است.

وی افزود: دولت اکنون فرصت خوبی برای تحقق وعده ای که در ابتدای تشکیل کابینه برای تحول در اقتصاد کشور به مردم داده بود، دارد.

آزادی خواه خاطر نشان کرد: بهترین کار برای دولت این است که کمر همت را بسته و در تیم اقتصادی خود تجدید نظر کند. تا نظرمردم برای این که ایشان چهار سال دیگر در ریاست قوه مجریه بمانند جلب شود.

انتهای پیام