ایران نوشت: ساعت ۵و۳۰ دقیقه صبح چهارشنبه ۳۰ فروردین امسال، نگهبان بیمارستان امینی به نحوه پارک یک خودروی پراید مشکوک شد و به بررسی آن پرداخت.

این مرد وقتی چشمش به مردی افتاد که روی صندلی عقب خودرو افتاده، چند بار او را صدا کرد اما صدایی نشنید تا اینکه درخودرو را بازکرد و با صحنه هولناکی روبه‌رو شد.

او بلافاصله کارکنان اورژانس و مسئولان دفترپرستاری و حراست را باخبر کرد. اما پس از معاینات و بررسی‌های لازم مشخص شد مرد جوان بر اثر شدت خونریزی جان سپرده است.

سرهنگ حسین نیکفرد فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در این باره به خبرنگار ما گفت:پس از کشف جسد، تحقیق برای شناسایی مقتول در دستور کار قرار گرفت تا اینکه متوجه شدیم قربانی ۳۸ ساله جنایت اهل یکی از روستاهای لنگرود است و در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته است. بدین ترتیب پلیس احتمال داد که این مرد در جریان انجام معاملات مواد مخدر با سایر قاچاقچیان درگیر شده و از پا در آمده است.

البته از شواهد پیداست که قاتل یا عاملان جنایت، قربانی را به امید نجات، به بیمارستان رسانده و متواری شده‌اند. درحال حاضر نیز تجسس‌ها برای کشف راز این جنایت ادامه دارد.