رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری نخستین همایش همایش ملی ارتباطات ورزشی خبر داد.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری نخستین همایش همایش ملی ارتباطات ورزشی خبر داد.

به گزارش یوپنا، علی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: این همایش، با هدف ارتقاء علمی اساتید و دانشجویان رشته های مرتبط و زمینه سازی و امکان سنجی تبیین روش های علمی و کارآمد در حوزه ارتباطات ورزشی، پیرامون موضوعات رسانه های ورزشی، روابط عمومی ورزشی، روابط بین الملل در ورزش، مهارت های ارتباطی و تبلیغات در ورزش، با مشارکت شبکه رادیویی ورزش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در دانشگاه پیام نور مرکز شهریار برگزار خواهد شد.
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران درباره زمان و ویژگی های برگزاری این همایش اظهار داشت: در این همایش که پنج­شنبه بیست و هفتم مهرماه سال جاری در هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد، علاوه بر معرفی مقالات برتر پیرامون محورهای همایش، محصولات برتر رسانه ها در بخش های کتاب، مطبوعات، رادیو، تلویزیون، انیمیشن، فیلم سینمایی و شبکه های مجازی در حوزه ورزش انتخاب و معرفی می شود. هم چنین کارگاه های تخصصی تولید محتوای رسانه ای در حوزه ورزش نیز از دیگر برنامه های جنبی این همایش است.
گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش می توانند به نشانی teh-shahryar.pnu.ac.ir ، بخش نخستین همایش همایش ملی ارتباطات ورزشی مراجعه نمایند.