عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سیدمصطفی میرسلیم، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، تنها در صورتی به نفع یکی از کاندیداها کنار می رود که جامعتین (جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز) از وی چنین درخواستی بکنند.

به گزارش یوپنا، محمد عرب، خاطرنشان کرد: اگر جامعیتن با حمایت از یک نامزد اصولگرا، از میرسلیم بخواهند که به نفع وی کنار برود، این نامزد عرصه رقابت را ترک خواهد کرد و گرنه در صحنه باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در مناظره های آینده با ریزش آرای برخی نامزدها مواجه خواهیم شد از هم اکنون نمی توان میزان آرای نامزد حزب موتلفه اسلامی را تخمین زد اما ما اعتقاد داریم وی همه شرایط لازم را برای مدیریت کشور دارا است.

عرب در تشریح برنامه های میرسلیم در قم گفت: وی فردا دوشنبه با سفر به شهر مقدس قم از شهرک شکوهیه بازدید و بعد از آن در دانشگاه پردیس فارابی در جمع دانشجویان سخنرانی خواهد کرد.

رئیس ستاد میرسلیم در قم ادامه داد: وی دوشنبه شب نیز در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) در بین مردم سخنرانی می کند.

عرب گفت: برنامه های آقای میرسلیم با طلاب و روحانیان حوزه علمیه نیز متعاقبا اعلام خواهد شد و به صورت قطعی با طلاب و اساتید حوزه برنامه دارند.

انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

منبع: ایرنا