پنجمين دوره جشنواره مشكات شهر تهران با ارزيابي و معرفي برگزيدگان به خط پايان رسيد.

پنجمين دوره جشنواره مشكات شهر تهران با ارزيابي و معرفي برگزيدگان به خط پايان رسيد.
به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه دو شهرداری تهران، مسعود خسروي معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه دو، با اعلام اين خبر افزود: مراسم تجليل و معرفي برگزيدگان پنجمين جشنواره مشكات به صورت پهنه اي و با حضور مناطق ۲، ۹، ۱۸، ۲۱و ۲۲ روز هفدهم ارديبهشت در مجتمع امام فرهنگي و اجتماعي امام علي (ع) واقع در شهرك گلستان منطقه ۲۲ با حضور شهروندان و مديران شهري برگزار مي گردد.
خسروي با بيان اينكه جشنواره مشكات به عنوان جشنواره هاي آموزشي و الهام بخش در عرصه آموزش هاي شهروندي و زندگي شهري مورد توجه و استقبال شهروندان است، افزود: مشكات به عنوان چراغ راه شهروندان در رده هاي سني مختلف و با پيام هاي سازنده اخلاق شهروندي پس از گذراندن پنجمين دوره خود، اكنون در نقطه مطلوبي از جنبه مشاركت و استقبال شهروندان قرار دارد.
وي در ادامه با تشريح مشكات مناطق پهنه غرب اظهار داشت: جشنواره مشكات مناطق پهنه غرب با ثبت بيش از ۱۳۶ هزار اثر در سه محور آسمان آبي، زمين پاك و اخلاق شهروندي و در گروه سني مختلف با ۵۳ اثر برگزيده پهنه غرب به پايان رسيد.
معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه دو در پايان خاطر نشان كرد: شهروندان علاقمند براي حضور در مراسم اختتاميه پهنه غرب مي توانند روز هفدهم ارديبهشت ساعت ۱۰ صبح به نشاني ياد شده مراجعه نمايند.