برانکو: کی‌روش وارد بازی بزرگی شده و گرو کشی می کند
برانکو: کی‌روش وارد بازی بزرگی شده و گرو کشی می کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کی‌روش با نگه داشتن ملی پوشان در اردو به نوعی گروکشی و با احساسات ایرانی ها بازی می کند.

به گزارش یوپنا، برانکو ایوانکویچ در حاشیه حضورش در مرکز ایفمارک گفت: خوشحال هستم که تست‌های پزشکی را اجباری کردم سلامت بازیکنان اهمیت دارد و خدایی نکرده اگر مشکلی پیش آید در اینجا پیگیری می‌شود. 

 

وی در ادامه عنوان کرد: ما به عنوان نخستین تیم به مرکز پزشکی ایفمارک آمدیم تا اتفاقاتی که منجر به از دست دادن دو بازیکنمان شد یک بار دیگر رخ ندهد.

 

برانکو در مورد اینکه در همه جای دنیا پس از تایید تست پزشکی با بازیکن قرارداد می‌بندند بیان کرد: این موضوع صحیح است امیدوارم در ایران هم قبل از عقد قرارداد با بازیکنان تست پزشکی از آنها گرفته شود تا بدون مشکلی با تیم قرارداد ببندند. 

 

سرمربی پرسپولیس در مورد برخوردش با بازیکنان ملی پوش پرسپولیس که در تست پزشکی شرکت نمی‌کنند بیان کرد: من از کی‌روش مایوس شدم. کی‌روش باید در خدمت فوتبال ایران باشد و بهترین خدمات را برای تیم ملی ارائه دهد اما از بازیکنان گروکشی می‌کند. بازیکنی که در تست پزشکی شرکت نکند در آن صورت نمی‌تواند در مسابقات حضور یابد. بازیکنان بدون انجام این تست‌ها اجازه حضور در مسابقات را ندارند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: یک مقدار برایم تعجب‌آور است که کی‌روش وارد بازی خطرناکی شده است. سرمربی تیم ملی با احساس ملی ایرانیان بازی می‌کند. تیم ملی برای ملت ایران است و وی مالک این تیم نیست. 

 

برانکو بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس اجازه نخواهند داشت تا در اردوی تیم ملی حضور یابند. طبیعی است اقدامات لازم از طریق کمیته انضباطی باشگاه با بازیکنانی که سر تمرین نیایند صورت می‌گیرد. بازیکنان از باشگاه حقوق می‌گیرند و اجازه نمی‌دهند که برخلاف قوانین باشگاه عمل کنند. 

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه مقصر اصلی بازیکنان یا کی‌روش هستند بیان کرد: بازیکنان باید بر اساس وظیفه حرفه‌ای‌شان عمل کنند چرا که از باشگاه پول می‌گیرند و بازیکنان تیم پرسپولیس هستند و ما تعیین می‌کنیم که چه موقع بازیکنان استراحت و کار کنند. تاریخ‌های فیفا دی تعیین شده و بازیکنان طبق همین تاریخ‌ها در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرند.

 

وی درباره بهترین خبرش برای هواداران پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: ما هنوز در فاز تکمیل تیم هستیم. انتظارات هواداران از تیم محبوبشان طبیعی است. آنها دوست دارند که بهترین تیم را تشکیل دهیم و قصد داریم در هر سه جام پرقدرت ظاهر شویم. 

 

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت کاوه رضایی بیان کرد: برخی از خواسته‌های بازیکنان از عهده باشگاه خارج است به هر حال ما در مرحله آماده سازی قرار داریم و بهترین اقدامات را باشگاه برای تقویت تیم انجام می‌دهد.