مدیرکل تربیت بدنی از کسب عنوان سوم تیم پاورلیفتینگ دانشجویان دانشگاه پیام نور در مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان خبر داد.

مدیرکل تربیت بدنی از کسب عنوان سوم تیم پاورلیفتینگ دانشجویان دانشگاه پیام نور در مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، عبدالمهدی نصیرزاده از کسب عنوان سوم تیمی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد در اولین دوره مسابقات قهرمانی دانشگاه ها موسسات آموزش عالی کشور که از تاریخ ۱۳الی ۱۶اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه برگزار گردید خبرداد و افزود: تیم دانشگاه پیام نور استان چهارمحال بختیاری به عنوان نماینده دانشگاه پیام نور با ۴ ورزشکار حضور داشت که توانست با کسب دومدال طلا ویک نقره و یک عنوان چهارمی در رشته پاورلیفتینگ و یک مدال طلا در رشته پرس سینه به این مهم دست یابد.

نصیرزاده در ادامه ابراز داشت صادق صالحی دانشجوی دانشگاه پیام نور شهرکرد در این دوره از مسابقات توانست با ثبت رکورد ۶۳۰ کیلوگرمی خود ۲/۵ کیلوگرم رکورد دانشجویان جهان را ارتقاء بخشید که مورد توجه همه اصحاب رسانه قرار گرفت.

سرپرست انجمن پاورلیفتینگ وزارت علوم تحقیقات و فناوری ابراز داشت همچنین آقای داود ملک پور در رشته ۱۲۰ کیلوگرم هم در بخش پرس سینه وهم در بخش پاور موفق به کسب دومدال طلا شود کورش ناصری نیزدیگر پیام نوری بود که توانست در دسته ۷۴ کیلوگرم مقام نقره را ازآن خود نماید.

نصیرزاده ابراز داشت با توجه به این عناوین کسب شده ۳ ورزشکار از پیام نور به اردو تیم ملی دانشجویان جهت اعزام به مسابقات جهانی دانشجویان که درکشور آفریقا جنوبی برگزار می گردد دعوت شدند.