به گزارش یوپنا، سید سجاد سجادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دانشگاه پیام نور استان در ۳ سال و نیم گذشته، خاطرنشان کرد: تکمیل ساختمان های آموزشی، سوله کارگاهی، آزمایشگاه و مذهبی و فرهنگی در مرکز یاسوج و توسعه زیربناهای دانشگاه در شهرهای دهدشت، سی سخت، مارگون، لنده از این قبیل پروژه ها […]

به گزارش یوپنا، سید سجاد سجادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دانشگاه پیام نور استان در ۳ سال و نیم گذشته، خاطرنشان کرد: تکمیل ساختمان های آموزشی، سوله کارگاهی، آزمایشگاه و مذهبی و فرهنگی در مرکز یاسوج و توسعه زیربناهای دانشگاه در شهرهای دهدشت، سی سخت، مارگون، لنده از این قبیل پروژه ها بوده است.
وی ابراز داشت: در دولت تدبیر و امید بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر به فضای فیزیکی دانشگاه پیام نور در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد.
سجادی تکمیل پروژه های نیمه تمام را اولویت دولت یازدهم دانست و گفت: بسیاری از پروژه هایی که در گذشته نیمه تمام مانده بود با اهتمام و توجه ویژه این دولت اتمام یافت.
با اشاره به رشد علمی دانشگاه پیام نور در سال ها اخیر اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید رشد علمی کشور پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است و سهم دانشگاه پیام نور نیز قابل توجه است.